annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Ik kreeg recentelijk volgend bericht van eBay:

 

Uw verkoperprestaties zijn ondermaats volgens de normen voor verkoperprestaties in de Verenigde Staten.

Hierdoor kunt u niet langer objecten aanbieden op eBay-sites buiten uw eigen land of verzending aanbieden naar andere landen tot uw prestaties zijn verbeterd.

Deze blokkering heeft geen impact op de mogelijkheid om objecten lokaal te verkopen.

 

...

 

Deze tips helpen u bij de voorbereiding van succesvolle internationale transacties nadat uw blokkering opgeheven is.

Ga regelmatig naar uw Verkoperprestaties voor gedetailleerde informatie over uw prestaties en aandachtspunten.

 

Mijn objecten worden meestal verkocht in de Verenigde Staten.

Voor mijn objecten is er zeer weinig interesse in ons land.

Hoe kan ik mijn verkoopprestaties verbeteren als ik niets meer kan verkopen in het buitenland en na welke periode wordt mijn blokkering opgeheven?

 

Alvast bedankt!

 

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Volgens uw klanten verkoopt u namaak. Dat is niet toegestaan.

U schetst zelf inderdaad de loop waarin u nu terecht bent gekomen.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Wel ik kreeg dit bericht ook... en ik heb nog NOOIT iets verkocht in de VS!!!

 

Uw verkoperprestaties zijn ondermaats volgens de normen voor verkoperprestaties in de Verenigde Staten.

 

dus ook bye, bye met het verkopen in het buitenland...zoals Ned, Frank, enz...

 

D.

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Ik heb van 2 kopers een negatieve feedback gekregen t.o.v. 166 positieve in de laatste 12 maanden. Zij beweren namaak ontvangen te hebben zonder bewijs te leveren. Het object wilden ze ook niet terug sturen voor een volledige refund. Het is maar al te gemakkelijk zo om iemand te boycotten.

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Na welke periode wordt die blokkering opgeheven? Moet ik eerst terug 100% positieve feedback hebben of geen negative / neutrale feedback verkrijgen in de laatste 12 maanden?

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Ik begrijp die normen ook niet zo goed,als ge veel verkopen hebt ,zal er wel eens iets verloren gaan zeker.

Die laatste rode bol begrijp ik niet .Waarschijnlijk heeft die voor je beperking gezorgd.

Een scherm is nogal groot om verloren te gaan en ik ben er ook vrij zeker van dat je geen oplichter bent.

Veel sterkte D.

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

Heb hetzelfde voor kan juist nog in Belgie verkopen (niets dus), powersellers programma niemand zegt erbij dat je dan bijna perfect moet handelen anders wordt alles geblokkeerd uitschrijven kan je ook niet volgens ebay 

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

goede vraag niemand heeft antwoord op deze vraag
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

Re: Uw mogelijkheden om internationaal te verkopen werden beperkt.

U geblokkeerd met 99,5 ? is zie geen aabiedingen
Bericht 9 van 9
laatste antwoord