annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dit versta ik niet.

Beste leden,

Ik ben al jaren actief op ebay, maar wat ik nu meegemaakt heb slaat alles. Ik heb gisteren 4 kasten gekocht. Dit was op zes verschillende zoekertjes, waarvan ik er dus 4 gewonnen heb.

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230433055538&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Nu krijg ik s'avonds dit als reactie van de verkoper.

"Monsieur vous n'etes qu'un imbécile ! ou alors pire, vous savez pas lire , je ne manquerai bien sur pas de vous faire aussi passer pour un mauvais payeur !!!! à ça vous n'avez pas pensé !
ou alors vous etes vraiement novis sur le site !!!"

Nu ik dacht, omdat ik met mijn nieuwe privé account geboden had geboden en hij dacht dat ik grapjas was ofzo en niet wist hoe ebay werkte, dat hij zo reageerde.

Nu heb ondertussen mail naar verkoper gestuurd gisterenavond, maar geen reactie, alleen 3 positieve feedbacks, maar met negatieve commentaar.

Ik snap er niks meer van. Zien jullie iets wat ik niet zien in het zoekertje of is er iets anders aan de hand?

Laat me aub iets weten.

Alvast bedankt.

Jurgen
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Dit versta ik niet.

Ik denk ook dat hij op zijn eigen kasten geboden heeft, maar met ander account uiteraard.

Pas op het is nog niet alles. Vandaag aanvraag gekregen van verkoper via ebay om transactie te annuleren met als reden

"Bonjour , je viens d'etre victime d'un fantaisiste , et je dirais meme un saboteur, impossible d'entrer en contacte avec lui, ni par mail ni par messages, pouvez-vous annuler toutes ses enchére sur mes objets? merci bien à vous bob"

Terwijl ik ook al mail gestuurd heb naar hem om datum af te spreken voor levering.

Nu heb ik de keus akkoord gaan of niet. Ik denk dat het het laatste gaat worden.
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Dit versta ik niet.

Maar waarom zou je een datum afspreken om te leveren?? die mens verkoopt geen kasten, die heeft een zoekertje geplaatst om kasten aan te kopen?

En waarom zou hij op zijn eigen aanbieding bieden? dat is enkel in zijn eigen nadeel, aangezien zo de prijs omhoog gaat.
Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Dit versta ik niet.

Misschien bood hij op zijn eigen kasten, om hoger te bieden dan de andere bieders, en zo geen problemen te krijgen met eventuele 'kopers'.
Die aanbiedingen zijn helemaal fout ! Kan eBay die niet schorsen ? ook als ze al afgelopen zijn, kunnen ze nog geschorst worden !

m.

m.
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Dit versta ik niet.

Inderdaad wel grof van de aanbieder dat hij de koper beschuldigd van Ebay niet kennen, terwijl hij zelf totaal niet doorheeft hoe ebay werkt.

Ten eerste is zijn aanbieding volledig fout

Ten tweede richt hij nu zijn annulatievoorstel tot ebay zelf, terwijl dit naar de koper wordt gestuurd.

Ik zou zijn voorstel om te annuleren weigeren, en hem een rode bol geven. Hij kan toch geen nieuw geschil meer openen.
Bericht 14 van 14
laatste antwoord