@ disneybelgium en #4:
als je koper dergelijke nota in het geschil nalaat, dan mag je van geluk spreken: neem dan maar zo snel als mogelijk contact op met ebayen wijs hen op deze nota in het geschil.
Zij kunnen dit perfect checken en grijpen in dergelijke gevallen meteen in!
@ huwitte en #5:
als de koper reageerde in het geschil, kan hij/zij wel degelijk feedback geven.
Het zou immers te gemakkelijk zijn voor de verkoper hé? Kom je verplichtingen niet na, start een geschil, slaat na x aantal dagen af met een niet-betalende koper en je koper zou geen feedback meer kunnen geven.
@ winkelcentrum:
zie vorige reactie: ebay is ook niet dom hé?
Een verkoper die alle regels aan zijn voeten veegt en enkel aanbiedt om het geld te incasseren en nooit te leveren, zou met jouw systeem wel mooi vrijspel hebben hé?
Niet dat ik jou als een dergelijk individu beschouw, maar wie ebay zou willen misbruiken, zou hiermee wel een heel handig middel in de schoot geworpen kregen hé?