annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Grrrrrrr........ zoals ik al vaak ondervond is de site van Ebay een waar labyrint. Vroeger gedaan, maar nu slaag ik er niet meer in want ik vind het nergens terug: hoe kan ik een vervolg op mijn feedback geven?
Ik gaf FB, de verkoper reageerde met commentaar en daar wil ik toch nog even op antwoorden.

Merci aan wie mij het labyrint uitloodst.

BTW: in Kemmel bestaat een café/taverne/brasserie/restaurant (whatever you may call it) dat Het Labyrint heet. Een aanrader! Een té gek café en nog enorm lekker eten ook. En dat aan schappelijke prijzen.
Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Ik bedoel dus: het is niet omdat je feedback mag geven dat we ons niets meer moeten aantrekken van het reglement.

Ze vinden dat ze hun broek mogen vegen aan het reglement en als je niet content bent dan geef je maar feedback.
Bericht 21 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
indien een pak dikker is dan 3 cm, en dat zal waarschijnlijk wel zo zijn.

Ze heeft zelf gezegd dat het op 2,70 euro kwam als ze het met een gewone brief verstuurde.

Ik heb eens tandwielen voor mijn koersvelo laten overvliegen vanuit Zwitserland en toen waren de verzendkosten 3 euro.

Ik vind die verzendkosten allemaal dik overdreven.

Ze zouden beter de verzendkosten bij de startprijs tellen als je niet mag afhalen. Dat is duidelijker. Dan ga je ook niet bieden op het voorwrp als je de verzendkosten te hoog vindt of als je het niet gezien hebt, of als je op zodanig veel biedt dat je het door elkaar slaat.
Bericht 22 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

joaquin-antique
Community-lid


Ik vind die verzendkosten allemaal dik overdreven.

Dat vind ik ook.
Zou je dat even aan De Post willen gaan vertellen alsjeblieft? :^O






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 23 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Ik dacht dat ze wel akkoord zouden gaan met afhaling.
Je mag al denken wat je wil, maar zekerheid heb je pas als je het eerst vraagt. Voorkomt narigheid en gekibbel achteraf.

Daarna kreeg ik een e-mail met een adres dat aanstoot gaf.
Wat bedoel je precies met een adres dat aanstoot gaf???

Toen ik haar volledige naam en adres eiste bleek dat ze een valse naam had opgegeven.
Waaruit bleek dat?

Ik zei dat ik dat wou afhalen omdat ik dichtbij woonde.
Zoals reeds gezegd:
Een verkoper is niet verplicht afhalen toe te staan, al doen de meeste particulieren dat wel, zeker als de koper niet veraf woont. Maar als de verkoper alleen wil versturen, dan is dat zijn goed recht.
Had je voor je bood gevraagd of je mocht afhalen, dan had je nu geen probleem gehad.

Maar het was haar te veel om de deur open te doen om een euro aan te nemen.
Dat wil zeggen: haar adres was ook vals.

Het is toch niet omdat een verkoper niet akkoord gaat met afhalen dat zijn/haar adres daarom vals is???

Dan heeft ze de 6 euro teruggestort met een ergerlijke mededeling om mijn bank te choqueren.
Als je het ergens anders kunt vinden voor 1 euro,
waarom bied je het dan aan voor 1 euro + 5 euro verzendkosten?
Om de mensen lastig te vallen.


Na al jouw gezanik kan ik goed begrijpen dat ze de koop ongedaan wilde maken en je gewoon je geld terugstorte (dat ze je bestookte met emails vol uitroeptekens had natuurlijk niet gehoeven).
En nog ben je niet tevreden.
Wat wil je eigenlijk?
Voor 1 euro een kabel blijkbaar. Maar je eist te mogen afhalen en weigert de verzending te betalen omdat je die overdreven vindt. Dat de tarieven van de Belgische post zo hoog zijn, daar kan de verkoper toch niets aan doen?
En verkopers die spullen aanbieden om mensen lastig te vallen????????????? Dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb op Ebay.

Als je het winnend bod hebt ben je verplicht om te betalen en is de verkoper verplicht om het af te geven of op te sturen.
Het zou nogal een cirque worden als je mocht weigeren van te verkopen. Dan zou iedereen weigeren die teleurgesteld is over de uiteindelijke biedprijs en dan zouden er nog weinig kandidaten zijn om te bieden.

De verkoper weigerde niet te verkopen en al helemaal niet omdat de uiteindelijke prijs niet hoog genoeg was (wat helaas al te vaak gebeurt en inderdaad tegens de regels is). Ze was alleen jou gezeur beu en annuleerde daarom de transactie.

Ze heeft zelf gezegd dat het op 2,70 euro kwam als ze het met een gewone brief verstuurde.
Kan je dat bewijzen? Op het ogenblik dat ze je 5 euro verzending aanrekende, had je er haar kunnen op wijzen dat ze eerder gezegd had dat het als brief voor 2,7 euro kon. Maar je betaalde 5 euro verzending en begint dan achteraf te zagen.
Waardoor zij de boel afblaast en jij nog meer gaat zagen en klagen.
Had ze jou de kabel als postpakket aan het tarief van 5 euro gestuurd terwijl het inderdaad als brief kon voor 2,7 euro, dan had je haar bij de feedback bv. maar 4 sterren i.p.v. 5 en iets kunnen schrijven in de aard van "object ok, maar verstuurd als kilopost terwijl het als brief goedkoper kon".
Had ze jou de kabel als brief verstuurd aan 2,7 euro maar 5 euro voor kilopost gerekend, dan had je haar bv. 2 sterren ipv 5 kunnen geven voor verzendkosten en schrijven "object ok, maar rekent kilopost en verstuurt als brief".
En in ieder geval had je dan toch je kabel gehad aan een spotprijs.
Bericht 24 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Je hebt er blijkbaar je tijd en je energie in gestoken. Waarom zou je dat kuttemeeken verdedigen?

Lees eerst een inleiding tot de moderne logica en probeer het dan nog eens. (Kun je überhaupt wel lezen?)

Ik heb het betaald en ze heeft het niet willen opsturen omdat ze een rode bol had gekregen. En je zou dat willen verdedigen? Je zou dat willen uitleggen als "Ze heeft het recht om de transactie te annuleren?" Waarom zijn de mensen altijd bereid om gelijk wat te verzinnen om gespuis te verdedigen?
Bericht 25 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

joaquin-antique
Community-lid
dp6k25qm

Je bent gewoon onredelijk, niet voor rede vatbaar en nog vulgair ook.

Hier probeert men om je te helpen de eBay regels te leren maar je blijft aan je eigen gelijk vasthouden.






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 26 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Het is precies omdat er met jouw soort niet te discussiëren valt dat de mensen hun toevlucht moeten nemen tot terreur, en elke keer dat het gebeurt dans ik op straat.
Bericht 27 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Heb je al een idee waarom ik op die spastische kabel heb geboden? Begint het te dagen?
Bericht 28 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

joaquin-antique
Community-lid


Heb je al een idee waarom ik op die spastische kabel heb geboden?

Geen idee..... wil je jezelf op een goedkope manier ophangen?






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 29 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Je hebt mij beschuldigd van vulgair te zijn en binnen de 6 minuten doe je het zelf.

Wie is er nu het kuttemeeken?
Bericht 30 van 35
laatste antwoord