annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Grrrrrrr........ zoals ik al vaak ondervond is de site van Ebay een waar labyrint. Vroeger gedaan, maar nu slaag ik er niet meer in want ik vind het nergens terug: hoe kan ik een vervolg op mijn feedback geven?
Ik gaf FB, de verkoper reageerde met commentaar en daar wil ik toch nog even op antwoorden.

Merci aan wie mij het labyrint uitloodst.

BTW: in Kemmel bestaat een café/taverne/brasserie/restaurant (whatever you may call it) dat Het Labyrint heet. Een aanrader! Een té gek café en nog enorm lekker eten ook. En dat aan schappelijke prijzen.
Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

joaquin-antique
Community-lid


Ik stel een hele nette vraag, er komt geen vulgair woord in mijn posting voor.
Dit in tegenstelling tot uw postings.

Maar ik stop hiermee, het is niet mijn gewoonte om met uw soort te communiceren of te discussiëren.
Ik wens u alle goeds.






Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 31 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Van zodra ze wisten dat ik zo'n kabel nodig had hebben ze hem aangeboden in een buurgemeente.

Van zodra ze wisten dat ik vroeg of laat zou willen reageren op feedback zijn ze deze discussie begonnen.

Het is altijd weer de politie die er achter zit.

Ik heb de uitdaging aangenomen omdat ik weet dat het altijd op dezelfde manier eindigt.

Als je nog eens zo'n kabel vindt voor een euro, stuur hem dan voor 5 euro naar Afganistan of Irak, dan zul je in het nieuws lezen waarvoor hij kan dienen.
Bericht 32 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Lees eerst een inleiding tot de moderne logica en probeer het dan nog eens. (Kun je überhaupt wel lezen?)

Je zou die vraag beter aan jezelf stellen i.p.v. aan iemand met een diploma Nederlands...

ik stop hiermee, het is niet mijn gewoonte om met uw soort te communiceren of te discussiëren.
Ik wens u alle goeds.


Idem.
Bericht 33 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

dp6k25qm
Community-lid
Het was uitgerekend op 8-10-08 dat ik heb ontdekt hoe dit systeem noemt: gang stalking.

Zo noemt het soort mensen waar ik over sprak: gang stalkers.
Bericht 34 van 35
laatste antwoord

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

andersdenkende
Community-lid
:^Oen als ge klanten hebt,paar straten verder,zijn het duwers:^O
Bericht 35 van 35
laatste antwoord