op 21-04-2012 11:16
Ik heb een dispute, en vervolgens een claim ingediend bij Paypal, wegens een niet-ontvangen object.
Verkoper verklaart dat "koper dit zou moeten hebben ontvangen"
Vervolgens krijg ik de keuze:
- cancel claim
- claim indienen wegens andere reden
En nu????
Ik heb maar gelijk negatieve feedback gegeven, vooraleer dat ook niet meer kan.
Conclusie: kopersbescherming is NEP. Paypal betaalt niets terug, tenzij de verkoper vrijwillig op het knopje "terugbetalen" klikt.
-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 24 Apr 2012 17:39 CEST
op 24-04-2012 15:15
Indien je een betaling deed via paypal moet de verzending gebeurd zijn met een track and trace nummer. Kan de verkoper dit nummer voorleggen ? Indien hij dit niet kan voorleggen heeft hij ook geen enkel bewijs dat hij het object verstuurde.
op 25-04-2012 08:55
Verkoper verklaart dat "koper dit zou moeten hebben ontvangen"
Jaja... "verklaren" is één ding, "bewijzen" is iets anders...
op 05-05-2012 13:20
Paypal betaald wel degelijk terug .
Heb ooit een paketje niet ontvangen uit usa was op andere plaats in belgie geleverd .
Verkoper wou geen moeite doen om het juist te leveren en paypal betaalde alles terug .
Van wie hebt u de mogelijkheden ontvangen cancel claim , enz...
Indien een claim bij paypal is het enkel nog paypal die erover beslist , verkoper ook niet meer .