annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelicht voor software gps voor telefoon

Heb onlangs 24.99 euro betaald aan gps software Objectnummer: 260489045801 , dan krijg ik van die persoon een email voor software gratis te downladen van het inertnet, hij moet ook mijn imei nummer hebben van mijn gsm en dan kan hij mij de juiste code geven om de softwere legaal te maken.Ik vertouw dit zaakje niet.En daar om wil ik iedereen waarschuwen die met deze koper te maken heeft.de verkoper is 2008winforlife( 71) .
Hij bied nog steeds software onder deze vorm te koop aan.
In zijn aanbieding schrijft hij hier geen woord over.Ik had op zijn minst een cerom verwacht met de soft waere er op, en geen email.
Heb mijn geld terug geist, maar of hij het zal doen is nog een zeer grote vraag?.
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Opgelicht voor software gps voor telefoon

Ik snap eigenlijk jouw probleem niet. Het download tijdperk is toch al een tijdje aan zijn opmars bezig en behoorlijk wat software wordt tegenwoordig aangeboden via een muisklik en een sleutel. De advertentie vermeldt de afhandeling niet letterlijk, wat misschien niet zo slim is van de verkoper. Maar langs de andere kant wordt er ook niets gezegd over een cd-rom, wat dan weer niet slim van jou is om hierover niet meer info aan de verkoper te vragen.

Als je de feedback van de verkoper naleest, zie je dat er nog mensen dezelfde opmerking hebben als jij, maar toch nog een positieve feedback achterlaten. Ik zou dus zeer voorzichtig zijn vooraleer zomaar iemand zijn naam (userid) in een slecht daglicht te plaatsen en te grabbel te gooien op dit forum.
Bericht 2 van 2
laatste antwoord