annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?

Vandaag pakje ontvangen op mijn adres, maar met de verkeerde cd. De ingesloten verzendnota vermeldt de titel van de verkeerde cd en een geadresseerde in de VS. Dus duidelijk een fout van de verkoper.

 

Draait de koper op voor de terugzendkosten bij een PayPalklacht in zo'n geval?

 

Alvast bedankt,

 

Kristof

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?

uiteraard, je kunt duidelijk aantonen dat de verkoper fout is. Misschien toch best even de verkoper contacteren en zien wat hij voorsteld... voordat je iets gaat doen via paypal...

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?

Je antwoord is me niet duidelijk: uiteraard...

Eigenlijk zou het me niet verwonderen dat ik opdraai voor de terugzendkosten, valt waarschijnlijk onder "een object dat sterk afwijkt van de omschrijving (SAVO)" waarbij de koper het object terugzendt en PayPal slechts het oorspronkelijke bedrag terugstort na bewijs van terugzending.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?

ik denk dat mijn antwoord wel duidelijk is.

 

de verkoper gaat hier de fout in:

 

de te volgen stappen zijn:

contacteer de verkoper en leg uit dat hij de verkeerde zaken heeft opgestuurd

vraag wat hij hier gaat aan doen

bij geen oplossing claim neerleggen bij paypal wegens niet ontvangen en/of verkeerd item

 

Frank

 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord