PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-01-2014 12:32
Vandaag pakje ontvangen op mijn adres, maar met de verkeerde cd. De ingesloten verzendnota vermeldt de titel van de verkeerde cd en een geadresseerde in de VS. Dus duidelijk een fout van de verkoper.
Draait de koper op voor de terugzendkosten bij een PayPalklacht in zo'n geval?
Alvast bedankt,
Kristof
PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-01-2014 13:15
uiteraard, je kunt duidelijk aantonen dat de verkoper fout is. Misschien toch best even de verkoper contacteren en zien wat hij voorsteld... voordat je iets gaat doen via paypal...
PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-01-2014 14:00
Eigenlijk zou het me niet verwonderen dat ik opdraai voor de terugzendkosten, valt waarschijnlijk onder "een object dat sterk afwijkt van de omschrijving (SAVO)" waarbij de koper het object terugzendt en PayPal slechts het oorspronkelijke bedrag terugstort na bewijs van terugzending.
PayPal beleid bij ontvangst van verkeerd item?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-01-2014 14:19
ik denk dat mijn antwoord wel duidelijk is.
de verkoper gaat hier de fout in:
de te volgen stappen zijn:
contacteer de verkoper en leg uit dat hij de verkeerde zaken heeft opgestuurd
vraag wat hij hier gaat aan doen
bij geen oplossing claim neerleggen bij paypal wegens niet ontvangen en/of verkeerd item
Frank

