annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper antwoordt niet

Een object werd al 2 maal aangeboden door dezelfde verkoper.Ik heb interesse en stel een vraag over het object aan de verkoper.(afmetingen)
De verkoper vertikt het te antwoorden .
Waarom doet die man/vrouw dat ?
Toch verkoopt hij/zij veel....heeft een hoog waarderingscijfer.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Verkoper antwoordt niet

De vragen via eBay komen niet altijd toe bij de verkoper, probeer nog een keer de vraag te stellen.

m.

m.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Verkoper antwoordt niet

Doe ik !
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Verkoper antwoordt niet

heb ook al twee maal een vraag gesteld aan een verkooper en geeft ook geen antwoord terug .heb gewoon gevraagt of het mogelijk is van thuis te komen ,dat het gemakkelijk is om kleurtjes te kiezen .ik ben zelf al twee maal bedrogen uit gekomen met iets te kopen op de pc daarom vroeg ik gewoon of het mogelijk is thuis te komen. heb die vraag nog eens gesteld aan een andere koper en die zei van niet.dan geloof ik er al niet meer in.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Verkoper antwoordt niet

Wanneer werden die vragen gesteld ?

Niet iedereen slaapt op zijn computer 🙂 .

En als het zakelijke aanbieders zijn, werken ze misschien van maandag tot vrijdag, zoals veel 'werkende' mensen.

Dat nog eens gecombineerd met het ebay-berichtensysteem, waarbij het soms wel eventjes duurt voor de berichten effectief naar de mede-ebayer worden verzonden ...

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Verkoper antwoordt niet

inderdaad is het zo dat die ebayberichten, soms laat toekomen of zelfs niet!

ook verkocht objecten, komt soms later toe dat je iets vrkocht hebt dan het bericht dat het betaald is met paypal, bericht dat je ite verkocht is komt zelfs in het Engels toe.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord