annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie ziet hier ook graten in?

Check de biedingsgeschiedenis.
http://offer.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&item=300369845275

Wat valt jullie op?

Tegenwoordig is het voor de koper onmogelijk om uit te maken of de verkoper zich schuldig maakt aan Shill bidding en eBay geeft er geen al te grote zier om (verkocht is verkocht...)
Maar in dit geval hou ik er toch een wrang smaakje van over.
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

't Kan zijn dat ik nog niet goed wakker ben, maar op 't eerste gezicht zie ik niets verdachts.
Als ik de bieders één voor één aanklik, is er geen enkele die uitsluitend op aanbiedingen van betreffende verkoper heeft geboden.
Okee, dat is geen waterdichte garantie, maar dat had je vroeger toch ook niet.

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

57% van de biedingen van bieder "9***9(64)" zijn bij deze verkoper.
En telkens wordt het bod verhoogt met 10 euro en dit minstens 6 keer.

Daarbij werd mijn paypalbetaling geweigerd (ook weer zoiets leuk van eBay...) en afhalen gaat ook niet.
Dit wordt een gevalletje van aankoop annuleren, hopelijk wederzijds.

Ooit was eBay fun.
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Het enige wat je kan doen tegen dat opbieden, is wachten met bieden tot enkele seconden voor het einde van de veiling, daarvoor kan je best een sniper gebruiken die automatisch voor jou biedt, en heel goed nadenken wat je maximum bod is, zodat je nooit meer betaalt dan je wil geven voor het object.

Is het de verkoper of eBay die je Paypal-betaling weigert ? de verkoper plaatst het in zijn aanbieding dus mag hij niet weigeren.

m.

m.
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Dat is het probleem. De paypalbetaling werd niet geaccepteerd, de verkoper aanvaardde de betaling niet. Dit is te herkennen aan het eeuwige zandlopertje dat je in "mijn ebay" bij de betalingen ziet staan.

Ebay verplicht de verkopers tegenwoordig om Paypal te gebruiken, maar slechts een fractie ervan aanvaardt het effectief. Het is dus eigenlijk één grote farçe.
De verkoper mag feitelijk de betaling niet weigeren, maar als je elke verkoper dient aan te geven aan eBay, ben je énerzijds gewoon tijd aan het vergooien en anderzijds- als eBay zou reageren én vakkundig zou handelen- zouden een groot deel van de verkopers tegen een waarschuwing al dan niet een schorsing lopen.

Ik heb het beleefd voorgelegd aan de verkoper. Zijn eerste reactie boezemde mij al niet teveel vertrouwen in om zelfs de koop af te ronden.
De prijs was mijn maximumbod én dus zeer goed over nagedacht en ik zou geen probleem hebben gehad moest deze verkoopprijs bereikt zijn geweest in een bid war met verschillende bieders, maar met wat ik hier zie?

Best nog even wachten voordat ik het geld overschrijf...
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Zonder Paypal heb je geen kopersbescherming, dus beter niet overschrijven !

m.

m.
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Zoals mikmak hierboven zegt, beter geen overschrijving gebruiken voor dergelijke dure zaken.
De verkoper heeft de laatste jaren bijna niets verkocht en heeft een zeer slecht feedbackprofiel!

42 Feedback received

6 Negative
1 Neutral
1 Withdrawn (0 removed by eBay)
8 Total

Negat Ni câbles, ni mode d'emploi - Comme d'autres - A EVITER ABSOLUMENT ! - 0 pointé!
Negat Verkocht geblokkeerde gsm. Geen reactie op vraag om code. Geen reactie op email.
Negat change d avis apres avoir convenu d un rendez-vous et ne reponds plus aux mails
Negat 2 months after paying I havent received anything. THIEF!!!
Negat Heeft mij nooit betaald en beantwoord mijn e-mails niet!
Neutr Er was geen oplader bij de GSM dit was niet vermeld in de aanbieding
Negat Appareil mauvais état ,cd manquant et pas de facture !!!

57% van de biedingen van bieder "9***9(64)" zijn bij deze verkoper.

Dat zegt niet zoveel. Hou er rekening mee dat dit alleen over de laatste 30 dagen gaat. De bieder in kwestie heeft gedurende deze 30 dagen bij vier verschillende verkopers geboden. Had hij slechts bij één verkoper geboden dan had hij 100 procent biedingen bij deze verkoper gehad :-).

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Jij hebt betaald,hij weigert de betaling te aanvaarden,was nochtans een toegelaten betaalwijze.
Betaal zeker niet met een overschrijving.
Weigert hij de betaling te aanvaarden,begin dan een geschil,niet verkopende verkoper.
Ik houd altijd voet bij stuk,pay pal of een klacht.
Deze maatregel is door ebay ingevoerd voor de veiligheid ,meeste oplichters en verkopers van nep hebben een laag feedbackcijfer.
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

ik heb juist een object gekocht en krijg hier nu een mail dat het reeds verkocht is ik heb al betaald want anders kop ik de verkoper niet contacteren weet iemand of ik dit ergens kan melden?
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Je kan een geschil openen wegens niet-levering, ergens in de aanbieding staat er een link om problemen te melden.

m.

m.
Bericht 10 van 11
laatste antwoord