annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

adres verkoper

Als ik iets heb gekocht, hoe krijg ik dan volledige naam, adres en telefoonnummer van de verkoper te zien ?

Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

Re: adres verkoper

Oei, ik zal de bedrijven maar niet opsommen die deze regel aan hun laars lappen...diverse banken, energiebedrijven, enz...zo zijn er talrijke bedrijven (multinationals) die het gedaan krijgen dat ze geen, of minimaal belastingen moeten betalen..., de regels dat buitenlandse bedrijven zich dienen te houden aan de belgische wetgeving...???!!!


VB Zou krijgen chinese bedrijven gratis bedrijfsterreinen en gebouwen in Puurs om hier in Belgie te kunnen starten, ben je ook vergeten dat alle energie vanuit frankrijk wordt gedirigeerd? Ik zou kunnen verder doen...

Bericht 31 van 35
laatste antwoord

Re: adres verkoper

Je gaat zaken vergelijken die niks met elkaar te maken hebben, compshop.


- Dat er buitenlandse bedrijven gronden gratis aangeboden krijgen om in België te starten, is misschien wel zo maar dit krijgen ze echt niet zomaar hoor! Er staat daartegenover een ganse resem verwachtingen, zoals bvb de werkgelegenheid


- Dat er bepaalde bedrijven gunstmaatregelen krijgen qua belastingsbijdrage, heeft al evenzeer zijn economische redenen. OK, dit mag misschien allemaal unfair zijn, dit gebeurt echt niet zomaar!


- Dat er grote bedrijven in handen zijn van buitenlandse moederbedrijven, is al evenzeer zo maar zij betalen evenzeer de lasten op arbeid zoals een belgisch bedijf dit doet. Waarom zouden we anders zoveel problemen hebben in de automobielsector denk je?


Het is en blijft echter een feit dat diegene die commerciële activiteiten verricht op belgisch grondgebied (en daartoe behoort ook ebay gezien zij actief zijn met ebay.be) zich nog steeds dient te houden aan bepaalde zaken die onder de belgische wetgeving vallen. Het zou toch tegenstrijdig zijn dat wij als verkopers wettelijk verplicht zijn om onze contactgegevens te "afficheren" en ebay ons dit gaat verbieden???


Waarom denk je dat er nog geen enkele zakelijke verkoper geschorst werd omdat hij zijn mailadres in zijn aanbiedingen zet terwijl het ebay-reglement duidelijk aangeeft dat je geen zaken mag zetten in je aanbieding die de koper zou kunnen afleiden naar verkopen buiten de site om???




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 32 van 35
laatste antwoord

Re: adres verkoper

..... geschorst niet maar wel een rondje pesten!   er zijn aanbiedingen van mij verwijderd omdat mijn emailadres en m'n winkeladres in de aanbieding stond, dit terwijl elke koper en niet koper in "MIJ" pagina kan zien wie wat waar we wonen, wat we doen, etc ....


 


er zijn aanbiedingen van mij verwijderd omdat het zogezegd nep was,  er zijn aanbiedingen van mij verwijderd omdat er 2 keer hetzelfde aangeboden werd,  er zijn aanbiedingen van mij verijderd omdat er een fout woord in de titel stond ....


 


en dat smaakt wrang als je ziet dat er hier verkopers zijn (privaat verkopers) die aan alles hun laars vegen en er gebeurd niets.


 


met enkele klikken vind je zo flagrante overtredingen en ebay laat begaan.


 


het is precies dat al wie z'n mond roert hier op dat forum aangepakt word.


 


Enfin, ik ging niet meer reageren maar kan het niet laten, maar ben nu vlug weer weg want wil nog wat werken ....  zo'n forum is eigenlijk tot maar tijdsverlies.


 


 


,-)


 


 


,


 


 

Bericht 33 van 35
laatste antwoord

Re: adres verkoper

poesenzita
Community-lid

gsm nummers, evenals telefoonnrs moet je eens in google ingeven.  doordat velen hun gegevens overal op het internet achterlaten kom je op die manier al eens wat te weten.

Bericht 34 van 35
laatste antwoord

Re: adres verkoper


gsm nummers, evenals telefoonnrs moet je eens in google ingeven.  doordat velen hun gegevens overal op het internet achterlaten kom je op die manier al eens wat te weten.



Hahaha... heb ik net eens geprobeerd met mijn GSM-nummer, doordat dat nummer anoniem is geactiveerd vind je mijn gegevens niet terug, behalve op een paar site's maar met mijn alias... het plezantste was wel, dat er er in Rusland blijkbaar een lokaal tel-nummer bestaat dat identiek is aan mijn GSM-nummer.

Bericht 35 van 35
laatste antwoord