hallo,iederèèn,ik laat jullie weten,ik heb 6items gekocht bij een duitser,en wat gebeurt er,word gewoon geschorst,en ik zit zonder feetback,en kan ook geen geven!!x-leader is de naam,ken deze persoon,van haar ,noch pluim!!ik verzamel al meer dan 40jaar!!ik heb de munten betaald en ontvangen,en nu EBAY!!ik had vroeger k**t*,en kijk naar mijn winnaars,altijd andere,en toch werd ik geschorst!!ik doe verkoop als hibby voor onze club,en verdien er niets aan,alleen wat vermundering,als ik een munt koop .en toch zitten er nog op,die het stelselmatig doen,maar met 10 items meer!bv ,gentse muntenclub,leden die bij leden drukken,randgemeenten!!vandaag zie ik ze allemaal in dendermonde,en bekijk ze eens,en wat je hoort!!oostakker bied op st-amandsberg!drongen,ledeberg etc,ze kunnen dit nooit tegen houden.zal ebay eens 2 bladen met namen sturen!!en in euro's,briefjes,munten,alles word omhooggedreven,smijt die muntensite eraf,voor mij niet gelaten,ik koop mijn gerief bij eerlijke verkopers op!! de beurs! de rest word me aangebiden door de club,restanten uit verzamelingen,liever klanten aan huis,weg met bedriegers!!