annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

steeds dezelde winnaars?????????????

:_|steeds dezelfde winnaarq,bij muntennverkoop clubs die bij mekaar bieden,en ziet ebay dat niet??clubs bied met leden bij hun verkopers,een seriueze ver:_|koper word geschorst ?,
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

@joaquin-antique,via het IP-adres?Je zal toch ook wel weten dat daar al lang iets op gevonden is.Een programma dat om de 10 minuten uw IP-adres wijzigt bv.Of uw modem een nachtje uitschakelen,dan heb je de dag nadien een ander IP-adres.Dit laatste heb ik gisteren nog getest,en het werkt.
Bericht 11 van 34
laatste antwoord

Het beleid van EBAY is dat je niet buiten EBAY mag verkopen maar ik vind EBAY hier erg kortzichtig in.

Ik heb al veel klanten in m'n winkel ontvangen in Oostende die me leren kennen hebben op ebay.

Het zit wel zo dat die klanten de aanbiedingen eerst eens komen bekijken van dichtbij en vaak gebeurd het dat ik online objecten NU KOPEN er van haal omdat die EBAY klanten dus rechtstreeks bij mij in de winkel kopen.

Ik heb daar 100 het recht toe, maar liefst zou EBAY dit willen verbieden en verbied ze eigenlijk ook!

Ik ben zakelijke verkope en geen "klein kleutertje" die met de vinger moet gewezen worden.

EBAY moet inzien dat dit een win win situatie is. Hoe positiever mensen tegenover EBAY staan hoe beter voor hen maar hoe negatiever gedrag EBAY vertoont hoe meer trouwe verkopers wegblijven of EBAY verlaten.

Ik heb zo de indruk dat veel verkopers van het eerste uur al lang niet meer op EBAY komen en zelf kijk ik ook uit naar andere verkoopsites.

OOK DAT is MIJN recht. We leven in een vrije wereld.

Dus, zolng ik me relatief goed voel op EBAY blijf ik, ook al ben ik niet echt tevreden met het beleid maar goed, kan er nog steeds m'n omzet mee verhogen en dat blijft voor mij het belangrijkste.

Je zou maar "ZOT" moeten zijn dat je een schilderij aanbied op NU KOPEN, een potentiële klant komt eens naar m'n winkel in Oostende kijken, koopt het schilderij vervolgens, ik haal het van EBAY omdat het "niet meer te koop is".

Voor mij is dit de buil tegen de bluts voor al die honderden aanbiedingen waarvoor ik plaatsingskosten betaald heb maar die nooit verkocht werden. Als ik eens optel wat ik aan onverkochte objecten heb door die jaren zou je wel eens slikken, dus .... Ebay oet niet klagen.

Johan
Bericht 12 van 34
laatste antwoord

ik weet èèn ding,alle clubs drukken bij mekaar

Ja en dan ?

Lijkt me logisch, als het een interessant item is.

En als de uiteindelijke prijs betaald wordt, ook als een clublid wint, lijken me dat toch normale veilingen...

Bericht 13 van 34
laatste antwoord

hallo,iederèèn,ik laat jullie weten,ik heb 6items gekocht bij een duitser,en wat gebeurt er,word gewoon geschorst,en ik zit zonder feetback,en kan ook geen geven!!x-leader is de naam,ken deze persoon,van haar ,noch pluim!!ik verzamel al meer dan 40jaar!!ik heb de munten betaald en ontvangen,en nu EBAY!!ik had vroeger k**t*,en kijk naar mijn winnaars,altijd andere,en toch werd ik geschorst!!ik doe verkoop als hibby voor onze club,en verdien er niets aan,alleen wat vermundering,als ik een munt koop .en toch zitten er nog op,die het stelselmatig doen,maar met 10 items meer!bv ,gentse muntenclub,leden die bij leden drukken,randgemeenten!!vandaag zie ik ze allemaal in dendermonde,en bekijk ze eens,en wat je hoort!!oostakker bied op st-amandsberg!drongen,ledeberg etc,ze kunnen dit nooit tegen houden.zal ebay eens 2 bladen met namen sturen!!en in euro's,briefjes,munten,alles word omhooggedreven,smijt die muntensite eraf,voor mij niet gelaten,ik koop mijn gerief bij eerlijke verkopers op!! de beurs! de rest word me aangebiden door de club,restanten uit verzamelingen,liever klanten aan huis,weg met bedriegers!!
Bericht 14 van 34
laatste antwoord

sorry voor de tikfoutjes,maar het moest me even van het hart-en na 40 jaar zoek ik ook geen kilomunten meer,maar iets zeldzaam,en geen onnodige plaatsingen,die niets opbrengen,WEL VOOR EBAY-kilomunten brengen niets op!!dat is goed voor een beginnertje!!kosten op sterfhuis is dat.en ze geven ook nooit de prijs ,kwaliteit,als ze verzamelen.bij mij staat er 1 item op,zeer zeldzaam,nieuw niet te betalen!!ik durf te wedden ,moest er iemand can mijn klanten druk,ik weer prijs heb,hopelijk is het iemand,uit de eu.te volgen!! feestdag vandaag en vanavond op ebay !!!
Bericht 15 van 34
laatste antwoord

hallo,iederèèn,ik laat jullie weten,ik heb 6items gekocht bij een duitser,en wat gebeurt er,word gewoon geschorst

en wat is dan de reden van schorsing ?

(misschien eerst drie keer diep ademhalen voor je antwoord geeft 😄 )

Bericht 16 van 34
laatste antwoord

ik moet niet diep asemhalen,ik heb betaald en ontvangen,dat moet je aan die duitser vragen,waarom hij gesxhorst is,ik kan alleen geen feetback meer ontvangen of geven,dat is alles.
Bericht 17 van 34
laatste antwoord

en de betaling kunnen ze nagaan bij mij,een pisnijdig manneke zeker:^O de waarheid mag eens aan het kicht komen of;-)
Bericht 18 van 34
laatste antwoord

Er is toch geen probleem, als je je aankoop goed ontvangen hebt, wat kan je die feedback schelen ? :-D

m.

m.
Bericht 19 van 34
laatste antwoord

@bu***8

ik moet niet diep asemhalen

Natuurlijk niet ... ik had immers begrepen dat JIJ geschorst was.

Maar ik ben dan ook vreselijk dom, dom, dom.

Zo dom, dat ik me dan aansluit bij Mikmak147 : wat kan dan toch je probleem zijn dat je blijkbaar woedend bent ?

Bericht 20 van 34
laatste antwoord