annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

taal

In het antwoordcentrum las ik een vraag ivm de taal van de aanbiedingen... nu is het idd zo dat je enorm veel Franstalige aanbiedingen vind. Nu, wat de dame in kwestie vraagt om alles te vertalen lijkt me nogal moeilijk, maar.... Belgie is een twee-talig land, Nederlands-Frans en vind ik dus ook dat Ebay zich naar naar moet aanpassen. Niet elke Vlaming begrijpt Frans en niet elke Waal begrijpt Nederlands, wat de communicatie niet ten goede komt.


Veel buitenlanders plaatsen aanbiedingen op de Belgische Ebay, ok, tot daar toe, maar aanbiedingen uit Belgie mogen van mij gerust automatisch tweetalig zijn.

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

taal

@supergiftman:


 


Ten eerste ben ik een particuliere verkoper en ten tweede, wat ik versta onder een "goede verkoper" heb ik al uit de doeken gedaan op een ander topic en dat heeft met meertaligheid niks te zien.


Nogmaals: ik verkoop alleen in Belgie, dat het voor (prof.)-verkopers die internationaal verkopen nuttig is, ok, volledig mee akkoord, maar dan zou ik persoonlijk opteren voor het Engels.

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

taal

hardleerse mensen kun je toch nooit iets bijbregen !!!


ieder doet naar eigen vermogen en naar eigen goeddunken !!!


dus stop deze discussie, ieder maakt voor zich uit of men in één taal of in meerdere talen adverteert.

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

taal

@zyabo:


 


"Hardleers"??? Breek me de mond niet open of ik start hier over "hardleerse" mensen een discussie die zelfs op de maan niet eindigd... iedereen heeft principes en dat heeft met hardleers niks te zien, noch met "bijbrengen" enne, hoe ik jouw reactie versta, daar ga ik me niet over uitspreken.


En ja, iedereen maakt het voor zichzelf uit, wat niet betekent dat Ebay zich moet aanpassen aan de tweetaligheid van dit apenland!

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

taal

Het zou voor mij bv al handig zijn dat eBay mij mails in het Nederlands (of Engels) zou sturen.. Ipv in het Frans...
Bericht 14 van 14
laatste antwoord