annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

televisie

Ik heb meer dan tien jaar geen tv gehad en wil er nu één kopen. ondertussen is dat allemaal veranderd, en ik wil graag weten welk type tv ik moet kopen. Ik heb een abonnement bij telenet voor vaste telefoon en internet. Tv kan ik er waarschijnlijk gewoon bijnemen? Maar welke tv? Ik hoef geen extra zenders en dergelijke, gewoon het simpelste. Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

televisie

Moet een tv pc aansluiting hebben om digitaal te kijken,en wat nog meer, zodat ik absoluut weet dat ik er één koop die daarvoor geschikt is. Wat kun je trouwens doen met een pc aansluiting? Downloaden? En de leeftijd van de tv mag ook niet te oud zijn, ik heb geen geld dat op mijn invalide rug groeit, dus ik wil er graag een tijd mee kunnen doen.
Groetjes,
marie Anne

PS Anders kan ik misschien eerst naar een telenetwinkel gaan om inlichtingen over wat een tv moet hebben. Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 11 van 13
laatste antwoord

televisie

Voor digitale TV heb je een Digicorder nodig, die wordt geleverd door telenet bij de installatie. Je kan die huren of eventueel aankopen.

Een PC aansluiting heb je er niet voor nodig. Deze verschaft de mogelijkheid om de TV te kunnen gebruiken als tweede PC scherm. Nuttig om films die op de harde schijf van de PC staan gewoon op TV te kunnen bekijken.
Bericht 12 van 13
laatste antwoord

televisie

Ondertussen heb ik een TV gekregen van een lieve vriendin, ik hoef dus niet meer te zoeken. bedankt voor jullie reakties!
Marie Anne Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 13 van 13
laatste antwoord