annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper annuleert bod

ellaversa1978
Community-lid
Ik heb gisteren een bod gedaan en bevestigd gekregen via mijn mailbox. Nu ontvang ik een mail dat het bod geannuleerd is. Hoe kan dit??
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

verkoper annuleert bod

speedsterboy1
Community-lid
Een verkoper kan steeds het bod van een koper annuleren.
Waarschijnlijk is uw bod ingetrokken omdat u een 0 feedbacker bent, sommige verkopers verkopen daar liever niet aan uit angst voor problemen of omdat ze al effectief problemen hebben met gehad met 0 fb ers.
Volgens mij niet terecht want iedereen moet ooit beginnen op 0

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

speedsterboy1
Community-lid
of omdat ze al effectief problemen hebben met gehad met 0 fb ers.

Geweldige zinsbouw blijkbaar.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

gmtnet007
Community-lid
Heb het zelf al eens meegemaakt dat een verkoper het item niet eens had, dus ... na lang wachten verkoper gecontacteerd en kreeg als antwoord dat ik het maar in de winkel moest gaan kopen, gevolg --> kreeg (nog wel op mijn positieve feedback !) kritiek van de koper dat ik een te mijden klant was, graag negatieve feedback gaf ( wat ik nog NOOIT gedaan heb, kun je nachecken op mijn feedback ) etc. De verkoper heeft zelf de verkoop geannuleerd zonder mij ervan op de hoogte te brengen. Kreeg bericht van Ebay of ik ermee akkoord ging en heb dit uiteraard onmiddellijk aanvaard (maak mij niet moe aan zulke bedrieglijke verkopers om te reageren, ps naam van verkoper vindt je terug in mijn feedback indien je interesse hebt,dan kan je ook de vele negatieve feedback van de verkoper ook nachecken die hij al verkregen heeft).GOEDE RAAD: controleer eerst de feedback van de verkoper of hij te vertrouwen is alvorens te bieden.
Bericht 4 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Ik heb eergisteren een bod gewonnen en dit voor een lage prijs, nu krijg ik nog voor ik een betaling kon doen een annulatie van het object. Ik heb een vermoeden dat het geannuleerd is omdat het object de deur uit is voor weinig geld. ik heb daarom een mail gestuurd met de vraag of dit allemaal wel eerlijk is en dat je bij ebay een minimum bedrag kan opgeven, geen antwoord natuurlijk!!! Ik vind dit gewoon erg dat ebay geen ombudsdienst heeft ofzo, dit is de tweede maal dat ik nergens terecht kan met mijn problemen, probeer ebay maar eens te contacteren!!!!
Bericht 5 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

veerle8447
Community-lid
Ik heb zonet een object gewonnen aan € 26 + € 5,80 verzendingskosten voor een vest gaastra met objectnr 120494860627 . Ik mail de verkoper om haar bankrek door te mailen om de betaling uit te voeren . Nu mailt ze mij terug dat ze niet wil verkopen omdat het bod te weinig is volgens haar !
Kan dit zomaar ????

mvg Veerle
Bericht 6 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Tja, je kan de verkoopster moeilijk dwingen om te verkopen, he.
Voor zover ik gelezen heb kan je weinig méér doen dan haar een negatieve te geven met het gepaste commentaar !
Maar hou je commentaar vooral netjes, of het wordt door eBay verwijderd, en da's nu ook weer niet de bedoeling :-D


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 7 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Je kan ook nog een geschil openen tegen de verkoper als die weigert te leveren, als een verkoper teveel geschillen en negatieve Feedback heeft, kan hij/zij geschorst worden.

m.


m.
Bericht 8 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

veerle8447
Community-lid
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag : object gewonnen en verkoper wil niet meer verkopen !
Als ik de verkoper negatieve feedback geef, riskeer ik dan niet zelf negatieve feedback terug te krijgen ?
mvg Veerle
Bericht 9 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Nee, kopers kunnen geen negatieve feedback krijgen.

Schandalig van die verkoper trouwens. Dan had ze maar hoger startbod moeten inzetten.
Bericht 10 van 23
laatste antwoord