annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkoper annuleert bod

ellaversa1978
Community-lid
Ik heb gisteren een bod gedaan en bevestigd gekregen via mijn mailbox. Nu ontvang ik een mail dat het bod geannuleerd is. Hoe kan dit??
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

verkoper annuleert bod

Nu heb ik toch nog een vraag : Veerle heeft NIET betaald, niet omdat ze niet wil, maar omdat de verkoper geen rekeningnummer doormailt.
Ik heb teruggevonden dat koper een geschil openen wegens betaald maar niet geleverd, sterk afwijkend van beschrijving etc.
Nergens vind ik terug dat een geschil kan geopend worden wegens niet-verkopende verkoper als je niet betaald hebt (ook al is dat niet je eigen schuld)
Kan er mij eens iemand "wegwijzeren" ?
Alvast bedankt:-)


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 11 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

veerle8447
Community-lid
Ik heb ook al bij de transactieproblemen oplossen gezocht maar object gewonnen en verkoper wil niet meer verkopen staat nergens bij om een geschil te openen !
En ik heb ebay gisteren via mail geseind maar nog geen reactie ontvangen !
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

huwitte
Community-lid
Klik op de link in de tekst op onderstaande pagina.

Als een verkoper weigert een transactie te voltooien terwijl u nog niet hebt betaald of de betaling is teruggestort, kunt u de verkoper melden. Voeg aan de melding een kopie van de e-mail toe waaruit blijkt dat de verkoper weigert de transactie te voltooien. Kopieer hierbij de volledige bericht- en koptekst.

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/seller-non-performance.html



Bericht 13 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Awel heu...'t kan aan mij liggen, natuurlijk, maar als ik op die link uit#12 klik krijg ik een pagina : Beleid omtrent verplichtingen van verkopers.
Ik vind daarop nergens de tekst terug die huwitte vermeldt.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 14 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

huwitte
Community-lid
Ik had het misschien beter bij vermeld, de tekst hierboven met de link staat onder “aanvullende informatie”, dat men eerst moet expanderen door op het pijltje ervoor te klikken :-).



Bericht 15 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

Gevonden !:-)
Thx, Huwitte !


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 16 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

veerle8447
Community-lid
De melding met kopie van de mail is verstuurd ! Ik ben benieuwd of er reactie komt ?
Allen bedankt voor de info en goede raad !
Bericht 17 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

aakdeck
Community-lid
dit is dan ook geen geschil meer he, het is lauter informatieve melding aan ebay en zij beslissen wat ze ermee doen, meestal wel een stike ofzo,en geen commissie trug enzo, maar jij bent er nikske mee, succes met je zoektocht ergens anders:-)

mail de verkoper da als ie u een positieve geeft , gij hem ook enen geeft en geef hem dan wat ie veerdient in jouw ogen;-)positief kan ook met negatieve commentaar he *
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 18 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

aakdeck
Community-lid
stike =strike *
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 19 van 23
laatste antwoord

verkoper annuleert bod

waarom zou je hem een positieve vragen? Geef hem een negatieve feedback, hij kan jou geen negatieve geven. Als je een positieve geeft met negatieve commentaar kan hij dat laten verwijderen.
Bericht 20 van 23
laatste antwoord