annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

Beste collega e-bayers,

Wat vindt u van het feit dat verkopers geen negatieve feedback meer kunnen geven???Ik vind dat feedback dan een volledig nutteloos ding geworden is. Feedback is er om zowel kopers als verkopers te waarschuwen voor malafiede personen.
Alleen negatieve feedback overlaten aan kopers in gewoon weg ONDEMOCRATISCH en gevaarlijk ook.
Heb zojuist gelezen in enekele advertenties dat er nog collega verkopers met het zelfde gevoel/probleem zitten. De uitleg die bij negatieve of positieve feedback bijkomt blijft belangrijk alsook eventueel het kunnen bijleggen van de partijen onderling. Bij wederzijds akkoord moet enkel in dat geval ook mogelijk zijn om negatieve feedback te kunnen terugtrekken dit al dan niet met de arbitrage/goedkeuring van e-bay.
Zijn er nog met hetzelfde idee???Kunnen we een algemene petietie hiervoor orgabisren naar e-bay toe?? Zijn er onder jullie die deze tekst ook in het frans en/of engels willen zetten?
In het algemeen belang van alle leden en uiteindelijk ook in het belang van e-bay.Groetjes van Yunkunkun
Bericht 1 van 48
laatste antwoord
47 ANTWOORDEN 47

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

marinela-60
Community-lid
Weet je wat ik nu doe.
Als ik iets verkoop en alles verloopt vlot, zonder problemen, dan wacht ik om als eerste fb te geven.
Ik mail de koper of hij tevreden was met de afhandeling.
Zoja dan vraag ik hem beleefd om zijn feedback, en beloof ik hem direct erna de zijn te geven.

"t is natuurlijk een beetje werk, maar meestal werkt
het.
En geven ze er geen èwel dan kunnen ze ook de pot op.
Groetjes marina
Bericht 41 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

lanox2008
Community-lid
Tja, ik denk dat dat nu net de reden is waarom verkopers geen negatieve feedback meer kunnen achter laten. Je dient feedback te geven op de transactie en niet op de feedback van je koper.
Bericht 42 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

vliegmachien
Community-lid
FB was de kracht van EB in het verleden. Partijen konden elkaar evalueren op een redelijk eerlijke basis. Sinds de afschaffing van FB voor kopers is de balans omgeslagen. EB is niet meer de 'veilige' handelsplaats. EB staat op niveau van Marktplaats, Kapaza en al die andere zogenaamde veilingsites. Gewone veredelde koopjeskranten waar een eventueel geinteresseerde koper eventueel eens zal betalen als hij er zin in heeft... Als de koper dan eindelijk betaald heeft zou de volgende dag zijn gekocht voorwerp bij hem in de bus moeten liggen. Als verkoper kunnen we maar lijdzaam ondergaan. EB is een dure site 10 tot 15% kosten, er zijn heelwat andere en betere alternatieven op het internet. Alleen als de -FB voor kopers terug wordt ingevoerd zal ik mijn volume op EB terug opvoeren.
Bericht 43 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

er zijn heelwat andere en betere alternatieven op het internet

Awel, dat zou ik nu nog es willen zien...
- Alle andere belgische alternatieven heb ik geprobeerd, werd telkens een flop.
- Marktplaats: idemdito
- Ja, ook ben ik het eens gaan proberen op een scandinavische site: al niet veel beter

Ja, als ik alles voor een spreekwoordelijke "appel en ei" wil dumpen, ben ik binnen de 24h uitverkocht op deze sites


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 44 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

marinela-60
Community-lid
En als je ze buitenkiepert , dan laten ze alsnog een vriend ( die niets te verliezen heeft ) bieden.
En zo rijg je dan ook een nf.
Zelf meegemaakt.
Pff .
Wanneer zal al dat praten eens in aktie worden omgezet.

Ja , spijtig da ik zelf niet machtig genoeg ben.
' t Zal bij nagelbijten , nondedjus, en gdvrdommes blijven.

Welgemeende groetjes marina
Bericht 45 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

marinela-60
Community-lid
kapaza, 2e hands.be
Daar verkoop je ook niets op.
En na verloop van tijd word je zoekertje verwijderd .
of je moet per sms of tel. 2 euro betalen om het terug omhoog te plaatsen. bij 2e hands in elk geval )
Dus , komt op hetzelfde neer
Tis waar op ebay verkoop je het meest van al.
De rest moeten we er bijnemen vrees ik.
Grtjes Marina
Bericht 46 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

speedsterboy1
Community-lid
2dehands is inderdaad minder om te verkopen.
Kapaza is prima hoor, daar verkoop ik vlot zaken waarvan ik niet eens de moeite doe om ze op ebay te plaatsen omdat het daar veel minder opbrengt. Je moet gewoon weten welk artikel je best op welke site plaatst.

Je moet op beide site's inderdaad betalen om uw zoeker omhoog te plaatsen maar dat kan je gemakkelijk omzeilen, gewoon uw zoeker verwijderen en opnieuw plaatsen, kan je zo dikwijls doen als je maar wil en met 'copieëren/plakken' is dat een kleine moeite.

Photobucket

Photobucket

Bericht 47 van 48
laatste antwoord

ALGEMENE OPROEP IVM FEEDBACK !!!!!!!!

movie.zone.online
Community-lid
verdorei 🙂 en ik maar zoekn naar die link voor feedback..nu weet ik waarom ik hem niet vondt !!

dit vindt ik spijtig ..hoe waarschuw ik nu verkopers van een oneerlijke verkoper die me zojuist netjes (520€) in het zak heeft gezet ???
ik heb het product verstuurd ..en hij trok de paypal betaling in .. en paypal gaf hem na twee maanden gelijk !!
tof !! wij hebben alle bewijzen van verzending en zouden mits een rechtzaak ook nog kunnen bewijzen dat hij het in gebruik heeft (via een registratienummer van het product)

ik wil slechte feedback geven als waarschuwing want ik ben super zwaar teleurgesteld !!!
Bericht 48 van 48
laatste antwoord