annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gehackte account

Hoi,

Ik hoop via deze weg een antwoord kan krijgen voor mijn probleem.
Ebay heeft mij gewaarschuwd dat mijn account gehackt werd, de dader heeft blijkbaar in mijn naam een aantal aankopen gedaan waar ik nu de nodige hinder van ondervind (geschil).
Intussen heb ik mijn PW veranderd maar ik zit voorlopig nog steeds met de erfenis van deze hacker.
Ik wil in ieder geval vermijden dat er daardoor slechte reacties op mijn feedback verschijnen.
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie? En vooral wat kan ik doen?

groeten

Fabio
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Gehackte account

hallo, ik denk dat je je het best uitschrijft en opnieuw inschrijft. Ebay doet niets aan deze situaties!! Ik heb hetzelfde meegemaakt, mailaccount gehackt om ebayaccount te hacken, ik kon niet meer inloggen met juist paswoord. Na herhaaldelijke telefoons en beloftes van ebay ( ik had méér dan 700 positieve feedback) hebben ze nog steeds niets gedaan!!! Ze hadden mij belooft om een nieuwe account te geven mét mijn positieve feedbacks. Ik ben dus van 0 weer mogen beginnen...
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Gehackte account

Bedankt voor het antwoord, maar intussen krijg om de een of andere reden items toegestuurd die ik helemaal niet aangekocht heb, deze items zijn uiteraard onbetaald en daar krijg ik nu de melding van. Ondermeer een World of Warcraft verzamelkaart van 700$ !!! Ik heb de benadeelden reeds gemaild maar nog geen reactie ontvangen..
Ik vrees dat ik uw raad zal moeten opvolgen.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Gehackte account

Je kunt account theft hier melden:
http://cgi6.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?MfcISAPICommand=HelpSearchNextGen&searchString=account+gestolen&submitButton=Zoeken

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Gehackte account

Nog beter is om je account niet te laten hacken. :-)

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Gehackte account

Heeft iemand ervaring met zo'n situatie? En vooral wat kan ik doen?

Account sluiten en gewoon een nieuw account openen me nieuw paswoord.
Als verkoopsaccount heb je nog maar 1 feedback .Deze kan je hiervoor opofferen.
Als kopersaccount is is een hoge feedback minder interessant :het trekt andere kopers aan die de prijs van je item gewoon de hoogte in jaagt.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Gehackte account

@maxfactor2008

Er zijn meer dan 10.000 hotmail accounts waarvan de inloggegevens verkregen zijn door derden.

Als je een eBayaccount aanhield via hotmail dan riskeer je het slachtoffer geworden te zijn van misbruik.

eBay heeft toch de IP adressen waarmee er ingelogd werd om de aankopen te verrichten? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 7 van 7
laatste antwoord