annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KENMERKEN NAMAAK PARFUMS * PARFUM 0% AUTHENTIQUE * FACTICE * COPIE

DE PARFUMBARONESSEN
WIE ZIJN ZE..........WAT VERKOPEN ZE..........HOE HERKEN JE NAMAAK

Een flesje parfum kopen op ebay is geen sinecure want parfum wordt in principe verkocht in de parfumerie. Parfumeries zijn duur en herkenbaar, veilingsites goedkoop maar anoniem.

30 tot 50 types parfum en steeds dezelfde kom je elke dag tegen op ebay. Ik open het mysterie Fahrenheit 100ml EDT van Dior, en ik hoop dat elk parfummisbaksel op ebay hier zijn geheimen prijsgeeft.

WIE ZIJN ZE
Ga naar kopen, vul in 'fahrenheit' rubriek 'gezondheid & verzorging' en wat zie je Fahrenheit die al meerdere jaren in deze verpakking niet meer wordt verkocht. De parfumbaronessen verkopen een produkt dat al jaren niet meer bestaat. Meer dan 80% van de aangeboden produkten zijn namaak.

WAT VERKOPEN ZE
Ze verkopen allen dezelfde merken met dezelfde foto's. En zeer belangrijk alle produkten zijn cellofaanverpakt 'sous blister'. Ze weten zelf niet wat erin zit en jij zal niet weten waar zij wonen.

HOE HERKEN JE NAMAAK FAHRENHEIT EDT 100ml
Fahrenheit EDT 100ml, meerdere namaakversies bestaan met minimaal één van volgende afwijkingen:
1. Logo fahrenheit is fout: e is fout lettertype (2x) (vergelijk flesje met verpakking)
2. Logo Christian Dior is fout: C en h moeten even hoog zijn
3. Hoogte flacon zonder dop: echt 127 vals 123mm
4. Foute postcode op klever onderaan nl 75603 ipv 75008
5. Foute inhoud op klever onderaan nl 1.7 oz (dit is 50ml) i.p.v. 3.4 oz
6. Onderkant: markering op 9uur ontbreekt, bodem is verschillend van echte
7. In het midden van de onderkant op zelfklever: controlecijfers ontbreken (of controlecijfer is 3xxx)
enz.
En zeer belangrijk: het ruikt niet naar Fahrenheit want Fahrenheit is een parfum die je niet kan namaken (tot het tegendeel bewezen is).

Tot zover de eerste nagemaakte parfum, welk namaakparfum geeft hier ook zijn geheimen prijs?

Angel Men , Bmen
Angel Thierry Mugler
Aqua di gio armani
Armani Mania
Attraction
Black Code Armani
Boss Women , Boss Gourde
Bulgari Blv
Burberry wkd
Chanel n5 / Chanel n19
Chrome Azzaro
Cinema Yves Saint Laurent
Clinique Happy
Coco Mademoiselle , Coco Chanel, Une fleur De Chanel, Chanel Chance , Chanel Allure , Chanel Allure Sport, Allure Sensuelle
D&g ,D&g rouje, Blue Light
Daviddoff (f) (h)
Dior Dune
Eau d'issey
Escada Graffiti
Eternity Moment Calvin Klein
Fahrenheit Dior
Fendi Biagotti Roma uomo
Givenchy Organza Blanc , Marron
Gucci Rush / Gucci Envy
Higher Energy Dior
Hugo Boss : Dark blue , Deep Red , Pure Purple
Hugo Boss Gris, Intense
Hypnose Lancome
Hypnotic Poison Dior
J'adore Dior
Jean Paul Gaultier
Kenzo , Eau par Kenzo , Flower By Kenzo
Kenzo Jungle
Lacoste Cool Play, Touch Of Pink , Essentiel
Lancetti
Lolita Lempicka
Magie Noire Lancome
Miracle Lancome
Miss Dior
Obsession Night
Opium Yves Saint-Laurent
Platinum Egoiste
Premier Jour Nina Ricci
Pur Poison Dior
Raph Lauren
Sensi Giorgio Armani
Sergio Tachini
Trésor Lancome
Truth Calvin Klein
Very Irresistible Givenchy
Xs Paco Rabbane

BEN JE BEDROGEN PLAATS DAN HIER JE VERHAAL EN DE KENMERKEN VAN DE NAMAAK
Bericht 1 van 120
laatste antwoord
119 ANTWOORDEN 119

hoi,
ik heb 3 parfums gekocht op kapaza, allure, j'adore, en ange ou demon allen 100ml

ik vind het heel erg toen ik de flessen kreeg zag ik het meteen aan de flessen zalf en het karton waar ze inzaten, ook de geur irriteerd me en gaat direct weg.
het ergste is dat de verkoper parfums milano zogezegt een vriendin heeft in dubai, en ze elke keer een paar flessen meebrengt naar belgie.

ik heb een 80 euro betaald en ik voel me heel slecht hierdoor, mailen helpt niet want ze mailt niet terug
KAN IK HIERVOOR NAAR DE POLTIE GAAN?

alvast bedankt
Bericht 101 van 120
laatste antwoord

DE PARFUMBARONESSEN
WIE ZIJN ZE..........WAT VERKOPEN ZE..........

DE EBAYBARONESSEN
WIE ZIJN ZE..........WAT VERKOPEN ZE..........

Mischien moeten ook wij een petitie strarten..........
Bericht 102 van 120
laatste antwoord

Beetje dom...3 flessen voor € 80 waar ze normaal meer dan € 80 per stuk kosten. Waarom trappen mensen toch steeds weer in dit soort mooie verhaaltjes!?
Aangifte kun je altijd proberen te doen, namaak is diefstal.
Bericht 103 van 120
laatste antwoord

Aangifte kun je altijd proberen te doen, namaak is diefstal.

Medewerking aan de verkoop van namaak is strafbaar. Begrijpe wie begrijpe kan dat echte merkartikelen nooit op eBay staan!
Bericht 104 van 120
laatste antwoord

En natuurlijk mailt ze niet terug, het geld is binnen dus is het truckje weer gelukt. De flessen zijn 'inkoop' nog geen € 5 bij elkaar waard.
Bericht 105 van 120
laatste antwoord

@ raf888

begrijpe wie begrijpe kan dat echte merkartikelen nooit op Ebay staan??

Natuurlijk staan er wel echte merkartikelen op Ebay..

Ik zal wel blond zijn maar jouw reactie snap ik niet helemaal..
Bericht 106 van 120
laatste antwoord

Ik zal wel blond zijn maar jouw reactie snap ik niet helemaal..

WIE ZIJN ZE
Ga naar kopen, vul in 'fahrenheit' rubriek 'gezondheid & verzorging' en wat zie je Fahrenheit die al meerdere jaren in deze verpakking niet meer wordt verkocht. De parfumbaronessen verkopen een produkt dat al jaren niet meer bestaat. Meer dan 80% van de aangeboden produkten zijn namaak.

WAT VERKOPEN ZE
Ze verkopen allen dezelfde merken met dezelfde foto's. En zeer belangrijk alle produkten zijn cellofaanverpakt 'sous blister'. Ze weten zelf niet wat erin zit en jij zal niet weten waar zij wonen.
Bericht 107 van 120
laatste antwoord

Oke bedoel je het op die manier...

Aangifte doen bij Ebay, je geld terug eisen en duidelijke feedback achterlaten dat je genept bent etc...

En deze flessen waren btw niet op EBAY gekocht maar op Kapaza.

En ik kan niet oordelen hoeveel er namaak is daar ga ik mij ook niet in verdiepen maar er is echt ook wel een echte fles parfum te koop op internet.

Ga er alleen vanuit als het TE mooi is om waar te zijn...dan is het ook te mooi en krijg je een fles parfum die misschien geschikt is als toiletverfrisser.

;-))
Bericht 108 van 120
laatste antwoord

In januari 2007 werd dit draadje gestart. Waar is de geloofwaardigheig - anno 2009 - om parfum als echt op eBay aan te bieden? De uitzondering bestaat, de parfumwinkel bestaat!
Bericht 109 van 120
laatste antwoord

Tja..ook ik ben inmiddels van Ebay verdwenen omdat zoals altijd de goede onder de kwade moeten lijden.
En ik snap je heel goed wat betreft die geloofwaardigheid.
Koop alleen bij betrouwbare verkopers die garantie geven en 'niet goed geld terug' aanbieden.

De markt van nep en namaak blijft bestaan omdat er altijd mensen zijn en zullen blijven die er steeds opnieuw weer intrappen om lekker goedkoop een duur merkproduct denken te kunnen kopen.
Bericht 110 van 120
laatste antwoord