annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Misleidende objectbeschrijving

Hallo, ik heb onlangs een modelauto uit de hogere prijsklasse (€165) gewonnen. De verkoper heeft bij staat van object vermeld "nieuw" en beschreef het object als "zo goed als nieuw, slechts 2 maal uit de doos geweest om foto's te nemen", geen andere opmerkingen in de beschrijving. Bij aankomst van het model blijkt dat er twee onderdelen ontbreken (rechterbuitenspiegel en dakantenne)
Ik heb de verkoper dit gemeld, maar hij zegt dat ik maar beter naar de foto's had moeten kijken. Omdat hij terugname van het object weigert, heb ik een geschil geopend in het klachtencentrum van Paypal. De discussie is nu vastgelopen, omdat de verkoper niet wil ingaan op mijn verzoek van schadeloosstelling. Ik ga nu een claim indienen bij Paypal, heeft iemand enig idee hoe dit zal aflopen?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Heb je eigenlijk eerst een terugbetaling door die verkoper geëist ? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Onmiddellijk na ontvangst heb ik aan de verkoper de gebreken gemeld. Ik heb hem er op gewezen dat hij incorrecte en misleidende informatie heeft vermeld in de staat en de beschrijving van het object. Ik heb hem er ook op gewezen dat het model in deze staat voor mij waardeloos is, dat ik het model wens terug te sturen en een volledige terugbetaling eis (incluis retourkosten)
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

ok bedankt, dat is duidelijk nu.

Als Paypal je niet terugbetaalt wegens afwijkend voorwerp dan blijft nog enkel na te zien of het een particuliere of een professionele verkoper was. Wat was het objectnummer? -----

-----

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Objectnummer: 170453595610
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170453595610&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Bericht 5 van 5
laatste antwoord