annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper levert verkeerd product - Koper draait op voor de kosten !

Vorige maand kocht ik via Ebay een artikel van een verkoper in Duitsland. Ik betaalde de aankoop onmiddellijk. Een paar weken later ontving ik pakket van de verkoper. Dit bevatte echter een totaal ander en minderwaardig produkt. Na lang en moeizaam overleg met de verkoper en Paypal is er nu een Paypal claim geopend. Enkel indien ik op eigen kosten het artikel terug stuur (via een dure - traceerbare internationale zending) heb ik een kans (geen formele garantie) ooit mijn initiële betaling terug te zien. Blijkbaar vinden de verkoper, Ebay en Paypal het normaal dat ik als koper zelf moet opdraaien voor de kosten en de bewijslast voor het terugsturen van het foutieve artikel. Uiteindelijk zal deze transactie mij bijna 30 EUR (aan verzendingskosten) gekost hebben zonder dat ik ooit het gekochte artikel zal ontvangen. Ben ik de enige die dit geen correcte behandeling/bescherming van de koper vindt ?
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Verkoper levert verkeerd product - Koper draait op voor de kosten !

Een geschil openenen voor een afwijkend object, zie link.
http://resolutioncenter.benl.ebay.be/

Buiten het feit dat u de verkeerde puzzel ontving een pijnlijk aankoopbedrag, vorige maand is er op de Engelse ebay zo een puzzel verkocht voor 3,98 pond.

Photobucket

Photobucket

Bericht 11 van 11
laatste antwoord