annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb een probleem !!!!

beste collega's ebayers , ik heb een probleem, ik ben reeds verkoper sinds 2007 , nooit eerder had ik een probleem ... 100% positieve feedback is daar toch wel het bewijs van dacht ik, tot deze week ik een pc scanner verkocht , een prachtig toestel dat perfect functioneerde, en onbeschadigd was, reden van verkoop, ik installeerde onlangs windows 7, doch had het probleem dat m'n printer niet meer compatibel was met het nwe besturingssysteem, Hp had ook nog geen nwe drivers verschaft om het toestel te laten functioneren met windows 7, dus kocht ik maar een nwe printer hp F 2480 een toestel die ook beschikt over een scanner, daarom verkocht ik dus mijn oude scanner op ebay, deze week verkocht en netjes opgestuurd met de post met op de verpakking voor alle zekerheid de vermelding breekbaar !!, nu krijg ik van de koper een bericht dat hij scanner ontving doch er was blijkbaar een stuk afgebroken en hij functioneerde niet meer, het laat zich al raden wat er is gebeurd, blijkbaar heeft de post het niet te nauw genomen met de vermelding breekbaar !!, nu is de koper met recht en reden niet tevreden over het toegezonden artikel, vraagt zijn geld terug of dient klacht in bij ebay, nochtans overhandigde ik de scanner in perfecte staat aan de post, wat moet ik doen ??
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

ik heb een probleem !!!!

De post houdt geen rekening met dat opschrift 'Breekbaar', het is aan de verkoper om het object zeer goed te verpakken !
De normale procedure is dat de koper alles terugstuurt en dat je daarna terugbetaalt.

m.

m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

ik heb een probleem !!!!

In het postkantoor melden ze mij dit telkens ik een pakje afgeef waarop breekbaar staat: U bent zelf verantwoordelijk dat het goed verpakt is, wij moeten wettelijk geen rekening houden met opschriften. Ze zegt er dan ook altijd bij dat zij er wel rekening mee houdt, maar dat het zoveel mensen passeert en dus niets kan garanderen.

Best had je het opgestuurd met een koerier, dan is het item ook verzekerd.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

ik heb een probleem !!!!

De scanner is toch verzonden met Taxipost veronderstel ik?
Dan heb je recht op een schadevergoeding van 12,50 eur per kilo bij schade of verlies, maar dat zal waarschijnlijk niet voldoende zijn voor de schade aan dit toestel.

Al vanaf € 5,70 voor pakketten tot 2 kilo
Uw pakket wordt de volgende werkdag door de postbode bij de geadresseerde aangeboden.
Elk pakket heeft een unieke streepjescode. Dankzij onze Track & Trace applicatie kunt u uw pakket online volgen.
Is uw geadresseerde niet thuis wanneer de postbode langskomt, dan kan hij telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen.
Op aanvraag krijgt u een bewijs van afgifte.
U heeft de keuze uit tal van opties.
U bent vergoed tot € 12,50 per kilo in geval van verlies of schade.

Photobucket

Photobucket

Bericht 4 van 4
laatste antwoord