annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

contact opnemen met ebay

heb een probleem met een verkoper en wil contact opnemen met ebay ,ben al halverwege geraakt maar ze vragen en blijven vragen tot je het antwoord niet meer weet ,dan moet je helemaal terug opnieuw beginnen heb al 4 pogingen ondernomen maar ze vinden telkens wel een vraag die ik moet opzoeken en weer alles helemaal opnieuw,zelfde met telefonish ,ze vragen het exacte tijdstip waarop je lid geworden bent ,dat vind ik niet ,dus contact opnemen met ebay is ontzettend moeilijk ,waarom?Mijn probleem is onbetaald object,maar ik heb 36 onbetaalde objecten ,moet ik die allemaal, een voor een aangeven??
groetjes Willy
Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

contact opnemen met ebay

Hij eist van mij een positieve feedback op Ebay en zou pas dan een terugbetaling overwegen.

Ik zou het tegenovergestelde voorstellen : Pas na zijn terugbetaling het ding terugsturen en een positieve feedback geven.

m.

m.
Bericht 21 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Beschikt die man over mijn gegevens(adres)via Ebay?

Ja, als u die 2 miniaturen via eBay heeft gekocht dan heeft de verkoper uw naam en adres gekregen bij de "Gefeliciteerd! Uw object is verkocht." email van eBay. 🙂

Ik zou eBay van deze bedreiging op de hoogte stellen.
Alle emails met headers doorsturen.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 22 van 23
laatste antwoord

contact opnemen met ebay

Ja, als u die 2 miniaturen via eBay heeft gekocht dan heeft de verkoper uw naam en adres gekregen bij de "Gefeliciteerd! Uw object is verkocht." email van eBay.

Ja ver... waar zit ik met mijn verstand, je hebt natuurlijk dadelijk die gegevens, je hoeft niets op te vragen.
pfff, had beter in mijn bed blijven liggen vandaag.

Photobucket

Photobucket

Bericht 23 van 23
laatste antwoord