annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschorste verkoper na aankoop

Ik koop anderhalve week geleden voor ruim 50 euro een lp aan bij een verkoper met 100% positieve feedback; deze morgen laat ebay ddodleeuk weten dat ze de verkoper geschorst hebben en ik maar moet zien hoe ik mijn geld recupereer. Men ontneemt me wel de mogelijkheid om de verkoper te contacteren, men wist meteen alles wat naar hem verwijst. Dit kan toch niet? Ebay heeft waarschijnlijk zijn centjes deze maand nog niet gekregen en wij moeten ervoor boeten. Op de koop toe kan ik op geen enkele wijze de verkoper traceren, ik moet dus ebay voor de rechtbank dagen omdat ze me beletten mijn contact te onderhouden met de verkoper.Het leuke is dat ze handelen in ieders belang en veiligheid, jaja ik denk er het mijne van...
Dit is trouwens op anderhalve maand tijd de 2de keer...In totaal ben ik dus 140 euro kwijt in het belang van ieders veiligheid!
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

geschorste verkoper na aankoop

Ook al meegemaakt en van Ebay moet je zeker geen steun of wat dan ook verwachten. Ik kreeg een mail dat ik een geschil moest openen voor een niet ontvangen objekt...Ik stuurde meteen de vraag terug hoe ik dat kon omdat ebay alles, maar dan ook alles, zelf de feedback, volledig weghaalt en je dus niks meer kan zien.
Conclusie; Hun eigen medewerkers weten totaal niet hoe ebay in elkaar zit. Hoe kan je nu een geschil openen als je geen gegevens meer vind? Ik heb de vraag ook telefonisch gestedl, ik ben x keer doorverbonden maar niemand kon me helpen...
Ebay is log en overgestructureerd en de linkerhand weet duidelijk niet wat de rechterhand doet.
En, in mijn geval was de verkoper ook 100% ok, en toch opeens,...Tja ebaycentjes niet op tijd binnen en dan ben jij en ik de dupe ervan!
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

geschorste verkoper na aankoop

Juist antwoord binnen van ZEGERS COENE van ebay die het uiteraard jammer vind maar...Me de raad geeft om een geschil te openen bij Ebay...Daar word ik zo moe van hé die onkunde van de ebaymensen. Alles is van de verkoper verwijdert maar volgens de logica van ZEGERS COENE moet ik een geschil openen; Objektnr???? gebruikersnaam?? Begin maar!
Het amateurisme is stuitend geworden bij ebay.Ik kan alleen maar hopen dat zegers coene een pseudoniem is,anders schaamt die man zich dood voor zo'n dom antwoord!!!
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

geschorste verkoper na aankoop

katelijnecollector
Community-lid
Heb je iets gekocht of verkocht , steeds alle pagina's uitprinten , zo heb je achteraf alle gegevens 😉 .
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

geschorste verkoper na aankoop

Indien je via een overschrijving betaalde kun je via de bank de adresgegevens van de begunstigde opvragen.
Je zegt dat je een verkeerde storting deed en nu die gegevens wil kennen. De bank moet dit toch doen? Ben ik verkeerd?
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

geschorste verkoper na aankoop

De bank moet dit toch doen? Ben ik verkeerd?

Ik vrees van wel.

De bank gaat hier niet op in, tenzij ze zelf een vergissing beging.

Trouwens, als de ontvanger van de overschrijving een rekening heeft bij een andere bank als de jouwe, dan heeft jouw bank deze gegevens zelfs niet.





Bericht 6 van 6
laatste antwoord