annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ketting feedback - neutraal en/of negatief

marb_be
Community-lid
Ik zou dit fenomeen 'ketting feedback' willen noemen (minstens een tiental na elkaar), en het is de eerste keer in 9 jaar dat het me overkomt...
Een rij van 15 neutrale feedbacks! Patat! Door een gefrustreerde koper, die me *daarna* (als ik zelf even om uitleg vroeg) komt te melden dat ik niet had beschreven dat er nietjes gezeten hadden in de verkochte albums... ja, dan heb je het wel schudden...waarom zet je er dan nog een beschrijving bij???
En dan nog eens een Fransman die niet wil betalen, een geschil is opgestart, en geeft ie me dan een negatieve nonsense feedback... mooie dag was het vandaag... mijn tot nu toe zeer goeie reputatie voor een jaar naar de vaantjes...
andere mooie voorbeelden van ketting feedback zijn welkom in dit draadje!
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

ketting feedback - neutraal en/of negatief

marb_be
Community-lid
De negatieve feedback terecht verwijderd, en dat op een zondag! Ik zou zeggen chapeau!
Nu moet ebay enkel nog een oplossing vinden voor ketting-neutrale/negatieve feedback, en de verkopers zijn opnieuw wat beter beschermd!
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

ketting feedback - neutraal en/of negatief

quasi9522
Community-lid
Ter info :Jouw neutralen staan al op blz 5 (bij25 fb/blz).....bijna niemand gaat hier lezen.....

Voor je percentage telt alleen de negatieven mee ,ook daar geen probleem dus...

Met sterren 4,7 verzend/verwerkingskosten en objektomschrijving én vooral verzendtijd 4,8 én communicatie 4,9 zit je wel goed...

Als uitleg "slechte staat" (zonder extra uitleg)voor papieren items van 50 jaar oud ,gekocht tegen startprijs ,relativeert ook zijn neutrale.
Bericht 12 van 14
laatste antwoord

ketting feedback - neutraal en/of negatief

quasi9522
Community-lid
teveel moeite zal hij gedacht hebben, en hopla, 4 negatieve feedbacks na elkaar,

Deze verdwijnen na een jaar ook naar het archief , hierdoor wordt je % terug aangepast.

Heb je jouw "neutrale" koper ook gevraagt om de strips terug te zenden met geld-terug garantie ?Indien "ja" kan je dit vermelden bij je vervolgfeedback.
Vermits je koper je 15 plaatsen geeft voor vervolgfeedback heb je nog plaats.
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

ketting feedback - neutraal en/of negatief

marb_be
Community-lid
Dag quasi,

zoals mss al eerder vermeld kwam het rijtje neutrale feedback er meteen nadat de koper de zending had ontvangen,
hij heeft geen moeite genomen om een e-mail te zenden, een geschil te openen of dergelijke meer.
Ik heb de koper meteen zelf aangeschreven met de vraag waarvan de grote frustratie kwam, en toe antwoordde hij me dat hij inderdaad gefrustreerd was, dat nergens in m'n beschrijvingen stond dat de albums geniet waren geweest, en dat er eigenlijk totaal geen beschrijving vermeld stond, ook voor de niet geniette albums maakte hij meteen slecht album van, maar waarom zou ik nu eigenlijk enkel slechte albums opzenden naar deze man, als enkele andere honderden naar andere mensen goed zijn???

sorry, ik ben heeeeel klantvriendelijk, maar waarom zou ik in dit geval de moeite doen de albums terug te nemen,

bij die kerel die me indertijd 4 negatieve feedbacks heeft gegeven had hij eerst contact met me opgenomen, toen heb ik meteen gezegd, geen probleem, stuur die albums meteen terug, aankoopprijs en verzendkosten voor terugzending schrijf ik dan meteen terug op uw rekening, niet goed blijkbaar, 4 negatieve feedbacks, maar ok ik kon maar een goed voorstel doen, en moest ik niet gefrustreerd zijn want van m'n kant heb ik enkel m'n best gedaan,

in het geval van de reeks neutrale feedbacks rekent de koper meteen af met de verkoper zonder afdoende een klacht te formuleren, het jammere is dat ebay geen enkele procedure voorziet om deze dingen op te lossen,
wat win ik als verkoper nu nog door de objecten terug te nemen? De feedbackscore kan niet meer gerepareerd worden. Wat wint de koper? Niets, hij blijft gefrustreerd achter met een 'slechte' aankoop.
Daarom mijn oproep, koper moeten verplicht worden een geschil te openen bij het plaatsen van een kettingreeks neutrale/negatieve feedbacks, zodat verkopers tenminste geïnformeerd zijn over het probleem, en eventueel een schikkingsregeling kunnen treffen.

wat verzendtijd 4,8 betreft... moet eigenlijk 5,0 zijn want ik verzend altij de dag van betaling of de ochtend erna... 😉 0,2 punten verlies aan de traagheid van de post dus... 😉
Bericht 14 van 14
laatste antwoord