annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

lijkt me nogal verdachte koper

Heb net mail ontvangen dat mijn pda verkocht is.
Even later kreeg ik volgende mail van koper.
Lijkt me nogal verdacht. Koper ingeschreven sinds vandaag in UK maar verzending moet naar Nigeria

Hello,

How you doing, I saw your advert on ebay and i want to buy it from you and send it to my sister in Nigeria, Due to the work am doing now my friend told me abot ebay seller that they do used to help there buyer to ship there item all over the world, i want you to help me to ship to my sister ,I need your paypal email account/bank account details so that i can make the payment to you today.I will pay for all the charges. I want you to use Fedex/Chronopost/Ups Express to ship out the item to my sister.

Here is my sister address below:

Bola Adekunle
Motoway Plaz, 29
Alausa Ikeja, Lagos 23401
Nigeria
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

over bola adekunle :
dit vond ik via google 😉

With the wool taken off her eyes, Mrs Adekunle hopes to gather enough money to return to Nigeria. But this is an onerous task as air ticket alone from Malaysia to Nigeria is about N200, 000.

tja,als je de misere eens uitpluist van de negirianen,concludeer ik alvast dat het opgezette fraudesysteem dient om de negerianen die veel geld kwijt waren aan mensensmokkelaars proberen dit geld terug te vinden om terug te keren naar hun familie(ze kopen hier iets,lukt het hebben zij de waren en hun familie kan het in nigeria verkopen voor veel en zo komen ze aan hun levensonderhoud en tickets voor de vrouwtjes om terug te keren,of zouden het de mannekes zijn die hier zitten;-) )
jedoch is het systeem nu zo verankerd dat het ook dient om zich te verrijken,meer en meer!

meestal vind je die namen uit die mails op internet
afblijven dan 😉
uiteraard stellen zich problemen ,vooral bij nu kopen,helaas!je kan ze niet allemaal tegenhouden! *
s.o.s
http://forums.benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=600003390&tstart=0&mod=1167487875355

prettige feestdagen
*
s.o.s
leuk als alles volgens de reglementeringen gebeurt 🙂
Bericht 11 van 20
laatste antwoord

over daniel dare
eerste link op google

zeer toepasselijk!!!!
dare to be a daniel
dn verder nog dit,hij is dus duidelijk al in de hemel van 1996!!!

Date of birth (location)
20 March 1905
New York, USA
Date of death (details)
20 November 1996
Tarzana, California, USA. (pneumonia)
Mini biography
Danny Dare started as actor on the stage in New York in the 1920s and... (show more)
Sometimes Credited As:
Danny Dare

enfin,zoek eens wat op via internet
google eens 😉
je valt gewoon achterover,vaak geschiedenislessen en bijbelse verhalen te lezen:-)
je leert er veel van bij,maar of het allemaal waar is,tja,dat weet ook ik niet! *
s.o.s
http://forums.benl.ebay.be//thread.jspa?threadID=600003390&tstart=0&mod=1167487875355

prettige feestdagen
*
s.o.s
Bericht 12 van 20
laatste antwoord

Damola Obadina
den deze zou woonachtig moeten zijn te minneapolis;-)

Son of Diran and Ronke Obadina of Austin, Texas

zijn naam komt voor in de voetbal en basketbalsport!
hij liep hoge school of universiteit!!

pffffffffffff *
s.o.s

prettige feestdagen
*
s.o.s
Bericht 13 van 20
laatste antwoord

Bank of America helps build strong communities by helping people achieve their dreams.

dat geloof ik echt wel hoor
:-D *
s.o.s

prettige feestdagen
*
s.o.s
Bericht 14 van 20
laatste antwoord

absoluut niet op reageren.
wij hebben een psp te koop en we krijgen via speurders alleen maar dit soort reactie. het is verbazingwekkend hoelang die lui doorgaan. de eerste keer was nieuw, maar al snel kwamen er meer. de bank of canada is er ook zo een. dan moet het pakket naar de UK.
beware for fraud. echt KL*TE
Bericht 15 van 20
laatste antwoord

De veilige manier is om niet wereldwijd te verkopen, beperkt je tot Belgie of tot de EU... dan zijn dergelijke problemen al een stuk uitgesloten.
Ik verkoop ook wel eens op Ebay, maar enkel binnen Belgie en uitzonderlijk binnen de landen van de eurozone.
Ik ben nooit aangesproken geweest door Nigerianen of Chinezen, en als dat ooit gebeurt, weiger ik permanent!
Bericht 16 van 20
laatste antwoord

Gaaf ik kreeg een ebay-alike email met de vraag of ze een object dat ik verkocht te kopen voor 989$ (duh staat voor 1 cent te koop....). Kmoet alleen wel even men kredietkaart gegevens geven om me te valideren... right.
sorry dude, geen betalingen buiten ebay n_n.

nooit in zulke mails trappen enzo, komt het heus wel goed 🙂
---
Vanwege een fout kan deze reactie compleet nutteloos zijn maar wel bijster interesant.
Vanwege een fout kan bovenstaande mededeling helemaal nergens op slaan.
Vanwege een fout is het mogelijk dat deze sig en post vol spelfouten staan.
Bericht 17 van 20
laatste antwoord

Hoi Allemaal,

Een nieuwe ster aan het firmament:
Linda Smith. linda.smith212212@googlemail.com

Wilde mijn TyTN (1) kopen voor de vraagprijs. Kwam vervolgens met een nagemaakte cheque van de Bank of America.

Ff gechecked (altijd leuk), nette mail terug, hartsikke frauduleus ondanks dat het echt lijkt.
Zij woont in de US en het item moest worden nagestuurd naar Africa, Lagos.

Uche Stanley
1 Onibu-ore Street,
Ikate Surulere
Lagos 23401
Nigeria.

De headers waren deze maal afgedekt, maar ja, is duidelijk, de Nigerianen zijn weer aan de gang.

U bent gewaarschuwd....

Vr Gr

Johan
Bericht 18 van 20
laatste antwoord

Ook dit jaar weer actief onder de naam Linda Johnson!
Idd vanuit de VS en zegt dat het item naar afrika moet...

Watch out!!!
Bericht 19 van 20
laatste antwoord

Kopers die je product willen kopen maar niet betalen; Wordt gevraagd het item naar Nigeria op te sturen.

Al Pacini:

Dear Seller, I am purchasing this item as a gift for my best friend who lives in Nigeria, for his wedding coming, next month. But before purchase, i want you to assure me that the item is in good condition. If it is, kindly get back to me with the correct shipment cost of the item via DHL (www.dhl.be) or FEDEX (www.fedex.com/be/) delivery only, to Nigeria, and also your paypal Email Address, so as to make the necessary payment for the item.

Gelieve het object naar onderstaand adres te versturen:
Al Pacini
14299 Genesee Ave
Saint Paul, MN 55124-8416 United States

Mario Bianchi

2010/4/28 Mario Bianchi

Hello,

Thanks for the mail,i want to get you informed that i have
just make payments for the item including shipment cost with DHL
through paypal service,let me know
when you recieve the confirmation of payment from them and also
kindly get the item shipped to my friends address i gave you in
Nigeria via DHL delivery only,cos i want my
friend to recieve the package before his birthday and also mail
paypal service the shipment tracking number for verification of shipment..

Below is my friend's address in Nigeria where you will ship the item to

Name- Emeka Nnamdi
Address- 40 Soretire Street,Off maternity bus-stop,
Ifako-Ijaiye,Ogba
City- Ikeja
State-Lagos
Country- Nigeria
Zip Code- 23401
Tel- 08082178847

Hope to hear from you soon.

Thanks.
Bericht 20 van 20