annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn eerste aankoop op ebay

Beste

In november bood ik op een object van de verkoper dress91, een verkoper uit duitsland, ik had dit object gewonnen en betaalde meteen. Ik kreeg een paar dagen later bericht dat de betaling ontvangen was en het object zou verzonden worden. Ik heb weken gewacht en uiteindelijk (meerdere keren) gemaild in mijn beste Duits of het object wel verstuurd was tot ik in januari een antwoord kreeg dat ik het pakketje zogezegd niet zou zijn gaan afhalen en dat het weer bij hen aangekomen was. (dat mailtje was overigens niet zo vriendelijk omdat ik inmiddels bij feedback had geschreven dat ik nog steeds niets had ontvangen)
Ik heb echter nooit iets in mijn bus gevonden met de melding dat er een pakketje voor mij klaarlag.
Ik heb gemaild of er dan een terugbetaling kon gebeuren maar ik krijg helemaal geen antwoord meer. Er werd nog één maal gevraagd om mijn betalingsgegevens maar dat was ergens in januari. Ik word nu compleet genegeerd.
Ik heb ebay hiervoor gecontacteerd maar ze kunnen natuurlijk niets meer doen omdat dit al zolang geleden is. Ze raadden me aan om het aan te geven via de site van e-cops.
Het gaat niet om een hoog bedrag maar ik vind dit eigelijk echt niet kunnen. Is er iets wat ik nog kan doen buiten aanmelding bij de politie?

mvg Eldrid
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Het is veel te laat om nu nog iets te doen via eBay !

m.

m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Aangeven bij de politie haalt ook niets uit hoor, gebeurt niets mee, en het is dan nog grensoverschrijdend.

Photobucket

Photobucket

Bericht 3 van 3
laatste antwoord