annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negatieve fb van koper na afsluiting geschil ?

Hallo, heb net een negatieve feedback ontvangen van een koper dewelke na drie weken nog niet had betaald. Heb een geschil geopend en afgesloten, heb de commissie terug ontvangen en nu kan deze koper (die volgens mij voor dit object toch een aantekening wegens niet betaling heeft ontvangen) mij een negatieve feedback geven ? Hoe kun je voor een niet aangekocht object negatieve feedback geven aan een verkoper ? Terwijl ik zelfs geen neutrale feedback kan geven voor deze koper ???? Of ben ik na al die jaren nog steeds te dom ??? Vind dit in ieder geval weinig democratisch tegenover verkopers.
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Je hebt dus ook kennis gemaakt met C.P.
Heb in een ander draadje al haar accounts vermeld,want je geraakt van haar niet af.
Ze betaalt zelden,komt met allerlei uitvluchten af .
Durf je een geschil te starten dan krijg je gegarandeerd neg.Komplete leugens,om verkopers werkelijk te treffen,kan daar boekdelen over schrijven.
Ze zal als wraak ook met andere accounts bij je kopen.
Daarvoor gebruikt ze accounts met onbestaande adressen.
Ze dient telkens bezwaar in,toont vervalste betalingsbewijzen,waardoor de aantekening op haar account verdwijnt en ze je telkens opnieuw neg. kan geven.
Wat je moet doen is bellen met CS,je mag mijn naam vermelden,zij zullen die neg. verwijderen.
Heb dit jaar 3 neg,vorig jaar 2 neg van haar met altijd andere accounts,gekregen.C.S verwijdert die onmiddellijk.
Het probleem is dat ze heel goed de achterpoortjes van ebay kent,en er zijn er heel wat!

Dus morgenvroeg bellen,en haar onmiddellijk blokkeren onder al haar accounts,toch die ik ken.
Uren tijd heb ik met haar al verspeeld.
Succes en zie eens in VERKOPEN,onder de regel ZEKER BLOKKEREN
Bericht 2 van 13
laatste antwoord

Je zal trouwens zien dat de commissie teruggeboekt is naar ebay.
Vandaar dat ze je neg. feedback heeft kunnen geven.
Zal waarschijnlijk als reden opgegeven hebben dat je geen PAYPAL wou.
Bij mij wou ze betalen met paypal,maar buiten ebay,met de paypal rekening van haar echtgenoot.wat ik geweigerd heb.
Want bij PAYPAL betalingen buiten ebay geldt de verkopersbescherming niet,maw de creditcardmaatschappij kan de betaling weigeren als er geen dekking is of vervallen kaarten.
Bericht 3 van 13
laatste antwoord

Hallo, siemenpoes, super bedankt voor uw antwoord. Inderdaad heeft ze me allerlei leugens verteld (ze zat in Londen - ze zat in Parijs ) en achteraf wou ze inderdaad betalen met de paypall rekening van haar echtgenoot . Kan je me vertellen onder welke accounts ze ook nog werkt ? of waar ik dat kan vinden ? Moet ik naar het 078 nummer bellen van ebay ? Heb al haar e-mails bewaard, er zijn er een paar bij waar je mond van openvalt als je die leest. Ben een trouwe verkoper op e-bay en als een mens zulke e-mails en dan nog een negatieve feedback ontvangt dan ben je daar toch effen niet goed van. In ieder geval super badnkt voor uw steun. Zyabo.
Bericht 4 van 13
laatste antwoord

Kijk even op het forum verkopen,daar heb ik in een update van alle door mij gekende namen geplaatst.
Ja het is dat 078 nummer.
Als je ze laat betalen met de paypal rekening van haar man,ben je geld en item kwijt.

Ze is er zelfs al in geslaagd om verkopers te laten schorsen,door het plaatsen van valse beschuldigen ivm verkoop van namaak.
Bericht 5 van 13
laatste antwoord

Hoe meer ik lees op deze forums hoe meer ik de indruk krijg dat er op ebay wetteloosheid en straffeloosheid heerst :s
Bericht 6 van 13
laatste antwoord

Ik blijf bij het lezen van deze reacties met een enorme vraag zitten.

Als iemand een betaling uitvoert via paypal voor een aankoop, hoe heb je de mogelijkheid van te weten dat die Paypal niet aan hem/haar zelf toebehoort?

Maw als die koopster niet zou gevraagd hebben of ze de betaling kon uitvoeren met de Paypal van haar man maar dat zowiezo had gedaan zonder het te vragen, hoe had je als verkoper de daaruitvolgende mogelijke problemen kunnen vermijden? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 7 van 13
laatste antwoord

Om een betaling met pay pal ,buiten ebay uit te voeren,heb je natuurlijk het email adres nodig dat aan je paypal rekening is gekoppeld.
Dus ze moest me dat adres vragen ,
Bericht 8 van 13
laatste antwoord

En ze is nog altijd actief met enkele accounts.
Durf je een geschil openen,dan krijg je neg.
Voor merkitems plaatst ze dat het namaak is,meubels zijn in slechte staat .....
Heel eigenaardig wordt de commentaar van de verkoper steeds door ebay verwijderd,ook al is die niet beledigend.
Haar commentaar blijft echter wel staan;net terwijl die wel heel erg lasterlijk is.
Ik denk dat ze iemand erg goed kent bij ebay,want anders is dat onmogelijk
Bericht 9 van 13
laatste antwoord

Terugkomend op het kennen van het e-mailadres gekoppeld aan je Paypal: is dit e-mailadres niet meestal zowiezo gelijk aan het e-mailadres dat voor eBay gebruikt wordt en dat een koper binnenkrijgt bij bevestigingsmail na de aankoop?

En een tweede element: over de jaren zijn er een paar 'acties' geweest van eBay uit waarbij andere e-mailadressen gekoppeld werden aan je Paypalrekening zodat ook via deze weg een koper riskeert te kunnen betalen op het e-mail dat je voor eBay gebruikt.

Als een koper zélf een betaling zou uitvoeren via dit aan eBay gekoppeld e-mailadres en dit NIET het 'normale' e-mailadres zou zijn dat je gebruikt voor Paypal, maar dat eBay e-mail TOCH bijkomend aan je Paypal zou gekoppeld zijn, heb je dan de mogelijkheid om vast te stellen dat de koper dus niet via je 'normale' Paypal e-mail een betaling verrichtte?

Bijkomstig, heb ik niet ergens kunnen lezen dat als een koper een betaling uitvoert op je Paypal rekening doch niet het automatische eBay afhandelingssysteem voor een paypal betaling volgde maar zélf via zijn/haar paypal rekening rechtstreeks en zelf die betaling verrichtte dat je ook niet kan terugvallen op enige Paypalbescherming (als verkoper)? -----

-----

Bericht 10 van 13
laatste antwoord