annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wel betaald niets ontvangen,

ik heb een front van een auto radio gekocht,alles betaald,verkoper stuurt zelf een mail waar hij bevestigd betaling ontvangen,en nog steeds geen pakket ontvangen.plots krijg ik van ebay een mail. de verkoper heeft u een aanvraag gestuurd om de transactie te annuleren.waarin hij zegt(De verkoper zegt dat u het object hebt teruggestuurd of gaat terugsturen voor terugbetaling.)iets wat niet klopt ik heb het nooit ontvangen.
wat kan ik nu doen,X-(
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

Jij hebt het mischien niet teruggestuurd maar als de postbode niemand thuis vind tijdens ontvangst blijft het ter beschikking in een postkantoor of postpunt zodat je het kan afhalen.Indien niet tijdig afgehaald gaat het terug naar de verkoper,de post stuurt het zelf terug.
Ook wanneer de postbode het adres niet vindt wrdt het teruggestuurd.
Bericht 2 van 26
laatste antwoord

wel ik kan zeggen dat ik thuis was en nu nog,
ik heb betaald voor aangetenke zending,en als er niemand thuis als de postbode komt steken ze bij ons een briefje in de bus dat je het vanaf de eerst volgende dag kan afhalen in het postkantoor,en zo is het overal.
Bericht 3 van 26
laatste antwoord

en zo is het overal. ... laat ons zeggen; "zo ZOU het overal moeten zijn", in de praktijk gebeurt het meer dan eens dat men dat briefje "vergeet" en heeft de klant het nakijken!
Bericht 4 van 26
laatste antwoord

Inderdaad, laatst nog ondervonden, klant vroeg waar zijn pakket bleef, het stond op de site van de post vermeld als afgeleverd maar in werkelijkheid lag het in het postkantoor, niet alleen een foute melding maar ook geen briefje in de bus.

Photobucket

Photobucket

Bericht 5 van 26
laatste antwoord

paketje komt van uk,24 maart stuurt hij mail geld ontvangen,nog 5euro bijbetalen,boven op het bedrag dat bij het produkt stond nu kopen+verzending naar belgie.
op 2 april stuurd ebay de mail zoals is beschreven in de eerste post.
Bericht 6 van 26
laatste antwoord

Het probleem is dat ik betaald heb bij iemand die actief was en nu ineens niet meer ingeschreven staat...Het is nu al meer dan 10 dagen geleden en heb nog altijd niks ontvangen...Kan ik m'n geld terugkrijgen ook al heb ik betaald via overschrijving??Ik vind het wel erg want zag uit naar m'n pakje 😞
Bericht 7 van 26
laatste antwoord

Tja, ik kocht op 2 april een lot kousen bij iemand, die beloofde me drie weken aan een stuk (ALS ze dan al eens wilde antwoorden, want vele mails bleven onbeantwoord) dat ze de dag erna zou versturen, maar uiteraard niets gekregen. Vorige week heb ik mijn geld teruggevraagd, en ze zei me dat ze op 23 april mijn geld heeft terugbetaald, vandaag, 29 april staat het nog steeds niet op mijn rekening .. Ik ben echt niet iemand die direct ebay inschakelt en ik heb ze ook (nog) geen negatieve feedback gegeven, maar dit begint me nu toch echt wel langzaam mijn strot uit te komen. Iemand advies wat ik nog kan doen ?
Bericht 8 van 26
laatste antwoord

@l*i*n*a*
Als u dat nog niet gedaan hebt, open een geschil wegens niet ontvangen object.

Transactieproblemen met objecten die niet via PayPal werden betaald, kunnen 10 tot 45 dagen gemeld worden na afloop van de veiling.

• Ga naar Mijn eBay
• Klik op de weergave "Gewonnen"
• Zoek het object en kies "Een transactieprobleem oplossen" uit het menu "Actie ondernemen"
Het formulier "Een transactieprobleem oplossen" wordt geopend
• Selecteer uw probleem en klik op Doorgaan
• Log in op uw account. Het formulier "Een niet ontvangen object of een object dat afwijkt van de beschrijving melden" verschijnt.
• Indien u vanuit uw aanbieding een transactieprobleem oplost, is het objectnummer alvast voor u ingevuld.
• Als u het op een andere manier doet: vul uw objectnummer in.
. . . .

http://pages.benl.ebay.be/help/buy/disputes.html
http://resolutioncenter.benl.ebay.be/

Met feedback geven kunt u best wachten tot het probleem opgelost is of de periode van 60 dagen na aankoop waarbinnen feedback moet gegeven worden bijna om is.

Bericht 9 van 26
laatste antwoord

@ huwitte : Bedankt voor je reactie. Ik heb echter wel via Paypal betaald, ik neem aan dat het een verschil maakt om je geld terug te krijgen ?
Ik las hier de andere fora nog wat verder door en ik merkte blijkbaar dat mensen toch in vele gevallen hun geld niet terugzien, ondanks het openen van een geschil... Ze verwijten het Ebay wel, maar dat vind ik wel een beetje onterecht, Ebay kan ook niet alles oplossen, me dunkt.. Deze verkoopster had nog maar weinig feedback toen ik er kocht, ondertussen heeft ze er al wat meer, nog steeds 100% positief (de laatste keer dat ik keek) alhoewel de laatste feedback ook al was van iemand die meldde : dommage du rupture du stock de l'article que j'avais commandé, dus blijkbaar ben ik niet de enige die zijn gerief daar niet heeft gekregen, toch plaatste deze persoon het onder positieve feedback ..
Bericht 10 van 26
laatste antwoord