Hallo,
Een paar dagen geleden, zette ik een artikel te koop op ebay. Een paar uur later heeft iemand het gekocht. Evenwel, de koper maakte een fout en betaalde mij op een fout PP adres. Hij gebruikte namelijk mijn emailadres waarmee ik communiceerde met hem. Maar mijn PP adres is dus een ander emailadres.
Omdat het PP adres niet bestaat, blijkt de betaling in status 'pending' te staan. Ik voeg mijn secondary emailadres toe aan PP, zodat ik de betaling alsnog kan aanvaarden, maar blijkbaar heeft de koper ondertussen de betaling alwéér geannuleerd.
Ik vraag hem opnieuw te betalen, maar ditmaal op het correcte emailadres. Maar hij is plots kwaad en zegt dat ik hem in het zak zet en hij weigert nadien nog elk contact.
Géén probleem. Na 4 dagen open ik dus een geschil om de verkoopscommissie terug te krijgen. Groot is mijn verbazing wanneer ik de volgende melding krijg:
"Uit onze gegevens blijkt dat er een terugbetaling werd uitgevoerd aan de koper op 04 feb 2013."
Maw een geschil openen lukt dus niet! Wat nu? Wat kan ik nu nog doen? Of merkt ebay dat de koper het zelf geannuleerd heeft en krijg ik alsnog de verkoopscommissie terug?
Wat als ik het artikel opnieuw te koop aanbied? Wordt mij dan één of tweemaal de verkoopscommissie aangerekend?
... Meer weergeven