annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanbiedingen niet terug te vinden

Ik heb het gevoel dat er iets heel raars aan de hand is momenteel bij Ebay. Ik kan mijn zoekertjes niet terugvinden als ik ze zoek met de zoekterm vb 'calgonit' (ik verkoop nl. calgonit vaatwastabletten).
Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. De afgelopen 24u is mijn aantal volgers ook hetzelfde gebleven, hetgeen me heel raar lijkt omdat mijn aanbieding momenteel laag staat en er meestal op het eind nog veel volgers bijkomen...

Heeft iemand hier een verklaring voor?
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Dat is al de hele dag bezig. Niks meer terug te vinden. Er zijn grote technische problemen.
Intussen is Amerika (eBay COM) weer in orde. Dus nog even afwachten wellicht.

Nemo me cohabitat inpuntem

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Degoutant echt... Zal ebay hier enige vorm van compensatie voor toekennen, of wordt dit met de mantel der liefde bedekt?
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

ebay.com werkt ook niet,alleen winkelaanbiedingen met nu kopen prijs verschijnen!
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Ik heb intussen al voor al mijn lopende aanbiedingen creditering of een schadevergoeding aangevraagd. 😉
Geld belust als eBay en PayPal zijn..... Ik ben mijn mantel der liefde verloren. :^O

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Er is aangekondigd op het “COM systeem mededelingen bord” dat er volledige creditering komt voor de geaffecteerde objecten volgens onderstaande regels.

Storing van één uur of langer waardoor niet op titel kan worden gezocht
• eBay betaalt automatisch alle kosten terug voor aanbiedingen die hierdoor mogelijk schade hebben geleden.
• De volgende aanbiedingen komen in aanmerking voor creditering:
o elke aanbieding die tijdens de storing zou zijn afgelopen;
o elke aanbieding die in het uur volgend op het einde van de storing zou zijn afgelopen.
• Aanbiedingen worden niet verlengd (dit gebeurt wel bij
volledige* storingen van twee uur of langer).
(*) Het woord "volledige" heb ik zelf toegevoegd in bovenstaande zin, vermoed dat het vergeten is bij de vertaling uit het Engels.

http://pages.benl.ebay.be/help/policies/everyone-outage.html

November 21, 2009 | 09:11PM PST/PT
Search functionality is almost fully restored.
We will be issuing full credits for all affected items for this title search outage as outlined in our site outage policy published here: http://pages.ebay.com/help/policies/everyone-outage.html.
There is no need to contact us to receive a credit for your affected item. Credits for those items will take several days but should be completed within a week. We understand how important this time of year is for your business and shopping experience and sincerely apologize.

http://www2.ebay.com/aw/announce.shtml

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

ik heb van het gratis plaatsen gebruikt gemaakt op zondag 22/11/09 om 23 objecten te plaatsen waarvan er verschillende met een galerijfoto (welke niet gratis zijn).Mijn aanbiedingen kan ik niet terugvinden in de algemene rubrieken,wel als ik specifiek ga zoeken met een trefwoord.Maar ik vind dit niet normaal,hoe kan iemand die algemeen zoekt mijn objecten terugvinden.Vandaag de 2de mail naar ebay gestuurd,voorlopig nog zonder resultaat.nog iemand met dezelfde problemen??Hoe kunnen we nu iets verkopen????
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Heb ook hetzelfde probleem.
Verleden week 22/11 en 23/11 19 objecten te koop aangeboden. Is geen enkel van terug te vinden. Kunnen dus niet verkocht worden.
Vraagje aan ebay. Ter compensatie een nieuwe actie ondernemen om deze gedupeerden te compenseren?
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

ik heb eergisteren ook een object aangeboden op ebay,heb tot op vandaag geen enkele reactie,en bij "mijn ebay" staat dat ik niets heb ingegeven???,raar!
dit is mijn eerste keer dat ik iets wil verkopen en dat begint al zeer goed moet ik zeggen!
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Ben je in de wizard blijven doorklikken totdat je de bevestiging kreeg dat het item werd aangeboden? Ebay vraagt enkele keren om bevestiging alvorens je object effectief toe te voegen, en als je de pagina sluit vooraleer je alle stappen doorlopen hebt, dan is de procedure niet volledig en zie je je object dus niet in de lijst.

Heeft Ebay plaatsingskosten in rekening gebracht?
Bericht 10 van 10
laatste antwoord