annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop/biedgedrag veranderd !

Vergeleken met enkele jaren terug is het koop/biedgedrag bij kopers erg veranderd, ook bij mezelf als ik koop.

Wachten tot de laatste minuten om te bieden.

Op eigen aanbiedingen vaak 8 tot 15 en soms meer "volgers" zien en niemand die het eerste bod doet.

Verkopers die te laag gestart zijn halen hun object soms weg omdat ze schrik hebben dat hun object voor te weinig zal verkocht worden.

De kopers worden dus slimmer maar het betekent ook dat je als verkoper steeds het minimum moet starten om verkoop onder je gewilde prijs te hebben.

Zo zie je maar.

Zo maar eens eens .....

Johan
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Moet ik eigenlijk zo'n ongegronde beschuldiging nemen?

Door meerdere accounts te maken en dat ook toe te geven, heb je jezelf verdacht gemaakt. Mij kan niemand beschuldigen, want ik heb maar één account.
Bericht 31 van 79
laatste antwoord

Mij kan niemand beschuldigen, want ik heb maar één account

En daarmee bevestig je wat al lang duidelijk was op de fora :

je ervaring op Ebay is zo goed als zero, al heb je nog zo'n grote mond...:^O

Bericht 32 van 79
laatste antwoord

Moet ik eigenlijk zo'n ongegronde beschuldiging nemen?

Door meerdere accounts te maken en dat ook toe te geven, heb je jezelf verdacht gemaakt. Mij kan niemand beschuldigen, want ik heb maar één account.

@ articcynda,

het zijn dan ook enkel mensen met slechte bedoelingen en oneerlijk die onmiddellijk dergelijke gedachten hebben van anderen.

u bent toch een expert zo te lezen, wel ik geef u de raad in plaats van hier beschuldigingen te uiten, onderzoek het en vooral, ik geef U de raad naar ebay een mailtje te sturen met die verdachtmakingen.

ik leg alvast een klacht tegen U neer.

johan
Bericht 33 van 79
laatste antwoord

toegeven dat je 3 accounts hebt?

voor de allesbeterwetende articcynda is dit precies of het een misdaad is! hoe dat je nog niet zegt dat het even erg als pedofilie is!!!! (je bent er toe in staat)

het hebben van 2, 3, 4 accounts is geen misdaad en perfect legaal.

elk heeft er z'n reden toe om verschillende accounts te hebben.

als jij daar steeds het negatieve van denkt dan kan ik alleen maar vaststellen dat je een zielig kleingeestig mensje bent.

Johan
Bericht 34 van 79
laatste antwoord

hoe dat je nog niet zegt dat het even erg als pedofilie is!!!! (je bent er toe in staat)

Als ik niet zo lichtontvlambaar was als jij zou ik voor dit geval van smaad inderdaad klacht moeten neerleggen tegen jou. Ach, ik ben te ruimdenkend voor deze wereld zeker?

het hebben van 2, 3, 4 accounts is geen misdaad en perfect legaal.

Ik betwist ook niet dat het legaal is, ik merk alleen op dat een eerlijk EBAY-lid dat niets te verbergen heeft zoals ik, geen enkele grondige reden heeft om meerdere accounts aan te maken.
Bericht 35 van 79
laatste antwoord

Ik betwist ook niet dat het legaal is, ik merk alleen op dat een eerlijk EBAY-lid dat niets te verbergen heeft zoals ik, geen enkele grondige reden heeft om meerdere accounts aan te maken.

Er zijn zo veel redenen waarom een mens er meerdere kan hebben maar ja, daar kom je later misschien nog wel eens achter.
Als je zin hebt om te zoeken, ik heb er alles in totaal 8 maar eerlijkheidshalve, van 3 ervan ben ik begot al lang vergeten wat de wachtwoorden zijn ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 36 van 79
laatste antwoord

maar eerlijkheidshalve, van 3 ervan ben ik begot al lang vergeten wat de wachtwoorden zijn

Je weet toch dat Firefox automatisch wachtwoorden voor jou invult voor elke gebruikersnaam hé?

Misschien kan je die herrezen accounts dan te koop aanbieden komend weekend als het toch gratis is... wie weet is er wel één of andere Waal dom genoeg om er op te bieden om god weet welke reden.
Bericht 37 van 79
laatste antwoord

Dat doet Internet Explorer ook hoor als je je browsergeschiedenis nooit opkuist maar dit doe ik meer dan eens per week 😉

Het zou me dan ook niet verwonderen dat Firefox net zo werkt...

Bericht 38 van 79
laatste antwoord

Firefox ruimt gelukkig niets op, anders zou ik direct van een hele hoop fora e.a. websites buiten gesloten worden... Ik ben nl. te lui om wachtwoorden weer op te vragen via email, en niet louche genoeg om twee, meerdere of 8 accounts aan te maken.

Eerlijkheid duurt het langst zeg ik altijd.
Bericht 39 van 79
laatste antwoord

anders zou ik direct van een hele hoop fora e.a. websites buiten gesloten worden

Dat is al gebeurd... B-)
Crunchyroll Forums:
Sorry, this account has been deleted

Bericht 40 van 79
laatste antwoord