annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop/biedgedrag veranderd !

Vergeleken met enkele jaren terug is het koop/biedgedrag bij kopers erg veranderd, ook bij mezelf als ik koop.

Wachten tot de laatste minuten om te bieden.

Op eigen aanbiedingen vaak 8 tot 15 en soms meer "volgers" zien en niemand die het eerste bod doet.

Verkopers die te laag gestart zijn halen hun object soms weg omdat ze schrik hebben dat hun object voor te weinig zal verkocht worden.

De kopers worden dus slimmer maar het betekent ook dat je als verkoper steeds het minimum moet starten om verkoop onder je gewilde prijs te hebben.

Zo zie je maar.

Zo maar eens eens .....

Johan
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Allez, dus in Firefox kan je zelf niet je eigen geschiedenis gaan wissen wanneer je dat wil???
Leuk voor hackers zou ik zo denken

Ik blijk dus ook al louche te zijn???
Ik mag dus geen account hebben voor:
- zakelijke verkoopsactiviteiten
- zakelijke aankoopsactiviteiten
- privé-aankoopsactiviteiten van mezelf
- privé-verkoopsactiviteiten
- een paar accounts waar ik in het verleden wel eens mee "speelde" op het forum
- een "goededoel"-account

Vooral dat laatste zal je wel in't oog springen zeker? Mocht je weten wat daarmee gebeurt, ik ben er zelfs zeker van dat je onder tafel zakt en groen uitslaat van...

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 41 van 79
laatste antwoord

een "goededoel"-account

Den onze?

(daar staat nog een saldo op dat we tegoed hebben van ebay B-))

Photobucket
Bericht 42 van 79
laatste antwoord

@hotfix: Die heb ik zelfs nog niet meegerekend :^O

Bericht 43 van 79
laatste antwoord

Allez, dus in Firefox kan je zelf niet je eigen geschiedenis gaan wissen wanneer je dat wil???

Om aan die gegevens te geraken moet de hacker wel eerst toegang krijgen tot de webcache, daarvoor is toegang tot het corresponderende logische station nodig, waardoor het erop neer komt dat die hacker gewoon de host moet overnemen. En ik denk niet dat het de moeite loont om door mijn 3 firewalls heen te breken alleen maar om in mijn naam een berichtje te kunnen posten op dit befaamde forum. Je mag natuurlijk altijd proberen hé Frits :^O

een paar accounts waar ik in het verleden wel eens mee "speelde" op het forum

Het is me nog steeds een raadsel waarom het voor sommige verkopers blijkbaar moeilijk is om met dezelfde account te kopen en te verkopen, terwijl dat mij zonder probleem lukt. Daar komt dus het verschil in ervaring om de hoek kijken blijkbaar...

Geef toe dat "spelen" zeer twijfelachtig overkomt. Kan je dat nader verklaren a.u.b?
Bericht 44 van 79
laatste antwoord

Het is me nog steeds een raadsel waarom het voor sommige verkopers blijkbaar moeilijk is om met dezelfde account te kopen en te verkopen

Zo heb ik van een concurrent-verkoper - die inkocht en verkocht met dezelfde account - bvb geleerd waar hij zijn enkele jaren geleden zijn inkopen deed die hij achteraf op ebay zelf verkocht.
Ik kon dus perfect bij dezelfde handelaar gaan inkopen en zelfs betere prijzen gaan onderhandelen wegens grote afnames...

Neem maar simpel: ik koop iets in bij een Duitse ebayer voor - laat ons zeggen - 50 euro en ik probeer het terug te verkopen voor 75 euro, dan is het een koud kunstje voor mijn kopers om dit via mijn feedbacks te detecteren.
Dit had je waarschijnlijk nog niet door hé?
In het begin dat ik als zelfstandige werkte, was het onderhandelen met invoerders quasi onmogelijk om degelijke inkoopprijzen te krijgen waardoor ik genoodzaakt was om goedkoop in te kopen via ebay, nu loopt dit al iets vlotter maar het hielp wel degelijk om een 2e inkoopaccount te hebben hoor

wat dat "spelen op het forum" betreft, heeft dit met een draadje te maken uit de tijd dat jij vermoedelijk nog pampers droeg en er op "De ronde tafel" gemeenteraadsverkiezingen" georganiseerd werden
( 😉 voor de al iets langer aanwezige forumbezoekers )

Bericht 45 van 79
laatste antwoord

Binnenkort zijn er terug verkiezingen... ;-)

Bericht 46 van 79
laatste antwoord

Ja, je kan kiezen tussen een aap, een ezel, een kieken, een stommekl..t of nen dommerik. Je moet wel per kudde kiezen.

Leve België
Bericht 47 van 79
laatste antwoord

Ik stem De Wever .... voila, nu weten jullie ook m'n politieke voorkeur .... ach, dat had je gedacht? Ik stem op geen partijen, nog nooit gedaan, wel op personen waarvan ik denk dat ze hun dossier kennen en weten wat er leeft bij de mensen. Je moet ook eens andere partijen de kans bieden.

Stemmen op de sossen, de kaloten of de blauwen .... er zal niet veel veranderen, dus beter dan maar eens voor een klein partijtje stemmen, Dedecker, De groenen , .... NVAAAAAAAAAAAAAAA
Bericht 48 van 79
laatste antwoord

De huidige politieke crisis heeft ons geleerd dat het in dit "land" blijkbaar normaal is dat een minderheid (de Walen) hun wil opleggen aan de meerderheid. Dit druist in tegen de beginselen van de democratie. Ongeacht wat de uitkomst van de poppenkast die verkiezingen eigenlijk zijn is, er zal helemaal niets veranderen omdat het systeem zelf geen verandering toelaat. Jaar na jaar wordt de goedgelovige man in de straat 5 minuten politieke moed beloofd, maar 3 jaar en nog meer "regeringen" later is wel duidelijk dat er helemaal geen wil is om iets te veranderen. Door te gaan stemmen verklaar je je akkoord met deze corrupte en ondemocratische vorm van "bestuur". Mij zal je bijgevolg niet in een stemhokje zien, hoewel ik wel sympathie voel voor Jean Marie... net zoals ik schopt hij nl. ook graag mensen tegen hun schenen.
Bericht 49 van 79
laatste antwoord

hoewel ik wel sympathie voel voor Jean Marie... net zoals ik schopt hij nl. ook graag mensen tegen hun schenen

Juist, en er is nog een grote gelijkenis: bij beiden is het voor 99% inhoudsloos :^O;-)

Bericht 50 van 79
laatste antwoord