annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop/biedgedrag veranderd !

Vergeleken met enkele jaren terug is het koop/biedgedrag bij kopers erg veranderd, ook bij mezelf als ik koop.

Wachten tot de laatste minuten om te bieden.

Op eigen aanbiedingen vaak 8 tot 15 en soms meer "volgers" zien en niemand die het eerste bod doet.

Verkopers die te laag gestart zijn halen hun object soms weg omdat ze schrik hebben dat hun object voor te weinig zal verkocht worden.

De kopers worden dus slimmer maar het betekent ook dat je als verkoper steeds het minimum moet starten om verkoop onder je gewilde prijs te hebben.

Zo zie je maar.

Zo maar eens eens .....

Johan
Bericht 1 van 79
laatste antwoord
78 ANTWOORDEN 78

Nog steeds zin om dictator te worden?

Er moet toch iemand zich opofferen om deze ondankbare en loodzware taak op zich te nemen, nietwaar?

Je bent dan hoogstwaarschijnlijk de meest gehate figuur hier in België

Ik denk dat die bedenkelijke eer nog altijd voor Marc Dutroux en Olivier Maingain weggelegd is, maar zelfs dan is gehaat maar relatief. Obama's populariteit staat nu ook op het laagste peil ooit, maar hij zal wel de geschiedenis ingaan als de president die de man in de straat betaalbare gezondheidszorg gaf. Politici gaan maar een paar verkiezingen mee, terwijl een staatsman eeuwig door zijn volk wordt herinnerd. Als jouw achterachterkleinkinderen tijdens de geschiedenisles leren hoe Vlaanderen tijdens de dictatuur van Yannick I vreedzaam de onafhankelijkheid uitriep, dan ben ik al meer dan tevreden. B-)
Bericht 61 van 79
laatste antwoord

Heb zojuist een oplossing bedacht voor ons pensioen.

Probleem is de vergrijzing van de bevolking. Te weinig werkenden om de pensioenen van de vele ouderen te kunnen betalen.

Volgend programmapunt :

Verbieden van voorbehoedsmiddelen !

Binnen een jaar of 18 zijn we dan van dat probleem ook weer af.:-p
Bericht 62 van 79
laatste antwoord

Verbieden van voorbehoedsmiddelen !

Ik vrees dat je daarmee alleen nieuwe problemen zult creëren, en bestaande problemen (zoals het tekort aan scholen) zult verergeren...

Kijk bv. naar de allochtone gemeenschap in Brussel, die kennen nog geen voorbehoedsmiddelen en kweken voort als konijnen, 4 kinderen en meer zijn daar meer regel dan uitzondering. Resultaat: hangjongeren op straat, jeugdcriminaliteit en gigantische kosten voor de overheid... reken maar eens uit hoeveel kinderbijslag er wordt uitgekeerd!
Bericht 63 van 79
laatste antwoord

De oplossing tegen de vergrijzing van de bevolking :

haarverf ! :^O

m.

m.
Bericht 64 van 79
laatste antwoord

@articcynda

Als dictator kan je natuurlijk ook gewoon alle ouderen op 75 jaar liquideren.

Kwestie van zeker te zijn van je plaatsje in de geschiedenisboeken.

En het past helemaal in je ongenuanceerde wijze van denken.

Bericht 65 van 79
laatste antwoord

En het past helemaal in je ongenuanceerde wijze van denken.

Dat is wel een erg ongenuanceerde uitspraak. Kan je die misschien illustreren met voorbeelden?
Bericht 66 van 79
laatste antwoord

WW II mss?

@ posting 62.

In mijn eerste programma staat toch vermeld dat de leegstaande gebouwen een doel moeten krijgen, dus probleem van scholen is al opgelost.

Meer schoolgaande kinderen betekent meer leerkrachten en personeel om de schoolgebouwen te onderhouden. Meer kinderopvang, werk voor fabrieken en andere bedrijven om de stroom pampers, maxi cosy's, kinderbedden, boekentassen, schrijfmateriaal, papier, auto's, fietsen, voedsel enz... te maken. Dus er worden jobs gecreeerd!

Rondhangende jongeren pfft. De legerdienst weer invoeren hé. Via campagnes op TV en radio de ouders aanzetten om hun kinderen met wat meer discipline op te voeden en het personeel van de kinderopvang eveneens zoiets duidelijk maken...jong geleerd is oud gedaan!

Het voorstel van die voorbehoedsmiddelen was natuurlijk een grap maar het illustreert wel dat onze samenleving een visieuze cirkel is, had ik voorheen al gezegd meen ik. De vergrijzing is dan mss. wel opgelost en er word mss. werk gecreeerd maar aan de andere zijde zitten we dan met een overbevolking, meer vervuiling, meer files enz...

Je lost één ding op en tegelijkertijd maak je dan op een ander vlak weer problemen. Nee, zou zelf niet graag in Brussel gaan zitten...is gewoon een hopeloze zaak.

Zoals in het verleden reeds is gebeurd...een WW III maken. Bevolking is dan flink uitgedund en alles is kapotgeschoten. Er is dan voldoende werk en iedereen is met weinig tevreden want ze hebben tijdens de duur van de oorlog veel miserie gekend.

Laatste is natuurlijk weer bedoeld als grap hé:-D
Bericht 67 van 79
laatste antwoord

WW III is ook geen oplossing hé Ronny, dit zou de vergrijzing nog meer in de hand werken: al die gesneuvelde soldaten van tussen de 20 en 30...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 68 van 79
laatste antwoord

Misschien eerst alle bruggepensioneerden onder de wapens roepen ?

Bericht 69 van 79
laatste antwoord

Beste mensen,

er is geld genoeg in Belgie en Vlaanderen,

alleen vrees is dat onze beleidsmensen zeeeeeeeer slechte zelfstandigen zouden zijn want ze geven meer geld uit dan er binnenkomt en ze geven uit wat ze nog moeten ontvangen.

ook laten onze beleidsmensen zeer veel geld liggen die ze nooit gaan ophalen door te weinig personeel.

er gaan vaak miljoenen euro's verloren aan erg domme kunstprojecten waar nog geen fractie van de bevolking van af weet. zo kan ik een voorbeeld aanhalen van jonge muziekinstructeurs die enkele keren per jaar naar Zuid Africa gaan om daar muziekles te geven alles op kosten van de Vlaamse gemeenschap ....

betreffende die vergrijzing en pensioenleeftijd, men wil de gewone werkmen laten werken tot 68 en later!

wel , dat men dan eerst eens IEDEREEN laat werken tot 65, dat zo al beter zijn want nu zijn er toch veel categoriëren waar ze al op 54 stoppen, 56, 60 etc ....

Eerste stap is, laat IEDEREEN tot 60 werken, ook militairen, beambten etc ... Wie langer wil werken moet dan beloond worden.

Er zijn nog zovele belasting departementen waar men geld kan besparen en ook correcter innen.

Neem nu bvb de grondbelasting! Er zijn zo van die huizen over inhet land waar de grondbelasting belachelijk weinig is, dit moeten ze optrekken maar anderzijds ook scheefgetrokken situaties waar sommigen te veel betalen ook rechttrekken.

Ik ken iemand met een huisje rond Brussel die maar 200 euro grondbelasting betaald. Huis is op en top gerenoveerd. In dezelfde straat staat een nieuwbouw, de helft kleiner en de helft minder grondoppervlak, daar betalen ze 1400 euro grondbelasting! Erg veel dus !!!

Logisch zou zijn, 750 voor het oudere huis, 1250 voor het nieuw huis, winst voor de staat 400 euro.

Nu, ik kan nog veel voorbeelden geven.

ER is dus genoeg geld maar men kan het niet goed beheren, dit is wat er ook in Griekenland gebeurd is!

Vraag maar eens aan Vandelanotte wat hij met het zilverfonds gedaan heeft !!

Onze beleidsmensen SPELEN met ons geld op de beurs, ONVERANTWOORD !
Bericht 70 van 79
laatste antwoord