annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaal je om op Ebay te zitten?

Als je een gewoon lid bent betaal je dan?
En als je iets verkoopt moet je dan iets betalen?
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

-WAT BATEN KAARS EN BRIL ALS DE UIL NIET ZIEN WIL-

Hoop alleen dat haar raadgevingen in allerlei draadjes niet
tot voorbeeld leiden voor beginnende verkopers die geloven dat haar truccendoos subliem is.
Bericht 21 van 34
laatste antwoord

-WAT BATEN KAARS EN BRIL ALS DE UIL NIET ZIEN WIL-

Hoop alleen dat haar raadgevingen in allerlei draadjes niet
tot voorbeeld leiden voor beginnende verkopers die geloven dat haar truccendoos subliem is.
Bericht 22 van 34
laatste antwoord

Kan het niet zijn dat er ergens verschenen is dat binnenkort de DSR score belangrijker wordt,en het oude feedbacksysteem gaat vervangen,of heb ik dat gedroomd?:8}
Bericht 23 van 34
laatste antwoord

Dat zou wel eens kunnen denk ik, beide feedbacksystemen lopen nu zowat parallel heb ik de indruk.
Bericht 24 van 34
laatste antwoord

De DSR score IS REEDS BELANGRIJKER dan het feedbacksysteem, want ze heeft blijkbaar veel rechtstreekser invloed op de plaats van je aanbiedingen in het zoeksysteem van ebay.

In België valt dit nog mee door het beperkte aantal aanbiedingen.

In Frankrijk bv. vliegen je veilingen bij een slechte score gemakkelijk 10 bladzijden achteruit, zelfs al staan ze op het punt van te eindigen, zodat niemand ze niet meer ziet !

Heb dit stomweg moeten ondervinden met een testaccountje, waarbij één der eerste verkopen pas vier weken na verzending toekwam en de koper - een nulfeedbacker - zich botvierde op de dsr-score ...

Bericht 25 van 34
laatste antwoord

Anonymous
Niet van toepassing
0475FILOMENE ALS IK HIETS VERKOOP MET VEILING,KAN IK OOK EN MINIMUMPRIJS INGEVEN???
Bericht 26 van 34
laatste antwoord

In sommige rubrieken kan je een minimumprijs ingeven, ik weet niet precies in welke rubrieken, ik kan het niet terugvinden.
Je kan best als startprijs de minimumprijs zetten die je voor je object wil hebben !

m.

m.
Bericht 27 van 34
laatste antwoord

Enkel objecten uit de volgende categorieën kunnen met een verborgen minimumverkoopprijs aangeboden worden:

Auto's, Grote Voertuigen & Recreatie, Jetski & Boten

Business & Industrie

Kunst & Antiek

Sieraden, Horloges & Pennen
zowie
Bericht 28 van 34
laatste antwoord

De DSR score IS REEDS BELANGRIJKER dan het feedbacksysteem, want ze heeft blijkbaar veel rechtstreekser invloed op de plaats van je aanbiedingen in het zoeksysteem van ebay.

Is het systeem om te sorteren op prijs (op- of aflopend), afstand, tijd voor aflopen enz. dan niet meer van toepassing? Ik gebruik die functie altijd om aanbiedingen te sorteren, en tot nu toe heeft dat altijd uitstekend gewerkt.
Bericht 29 van 34
laatste antwoord

Die wijze van sorteren moet je uitdrukkelijk zelf kiezen.

Standaard - en dus ook de wijze waarop de overgrote meerderheid de aanbiedingen zal bekijken - worden de aanbiedingen door ebay gesorteerd 'op beste resultaat'.

Bericht 30 van 34
laatste antwoord