annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

raar geval

ik verkoop op 8 december een handtas.
na 7dagen te hebben gewacht zonder reactie of betaling,open ik een geschil.
koper reageert niet maar markeert het item als betaald op 15 december.

tot op de dag van vandaag geen betaling ontvangen dus ik sloot het geschil zonder reactie van de koper.

vandaag krijg ik een mailtje met de vraag of ik de betaling wil terugstorten??
hoezo welke betaling?

ik heb nog eens dubbel gecontroleerd of ik niks over het hoofd heb gezien maar nee hoor helemaal niks ontvangen.

wat moet ik hier nu weer mee?
Bericht 1 van 21
laatste antwoord
20 ANTWOORDEN 20

raar geval

Gewoon op antwoorden, dat je geen betaling gekregen hebt en dat je dus niets zal terugstorten.

m.

m.
Bericht 2 van 21
laatste antwoord

raar geval

Ook zoiets meegemaakt.
De koper markeert dat de betaling verzonden is,na 7 dagen neem ik contact op.Er was iets met de bankkaart.
7 dagen later nog niets ontvangen.
Ik open een geschil,geen reactie.
De dag na het sluiten van het geschil krijg ik een woedende mail ,dat ik een bedrieger was ,want ze had betaald.
Vermits ze zelf bij dezelfde bank was,was heel makkelijk na te gaan ,wanneer de betaling was gebeurd,1dag NA sluiten van het geschil.
Ik heb onmiddellijk de betaling terug overgemaakt,mijn verkoopscommissie is door ebay eerst teruggestort ,maar later ongedaan gemaakt.Verwacht me dus aan een neg. feedback,niet leverende verkoper.
Waar zat het probleem:BETALING KON NOOIT DOORGANG VINDEN OMDAT ZE STEEDS ONDER DE LIMIET ZAT.Zij deed de betaling maar de bank weigerde uitvoering.
Het ging over 34 euro ter informatie.
Bericht 3 van 21
laatste antwoord

raar geval

bij mij gaat het om 20 euro en ze vraagt een terugbetaling op haar rekening.

ze heeft trouwens een rekening bij dezelfde bank als ik.

reeds 2 keer heb ik haar de laatste week een mailtje gestuurd om haar mee te delen dat ik nog geen betaling mocht ontvangen maar daar kreeg ik nooit antwoord op tot vanavond dus....

de communicatie verloopt ook heel stroef
Bericht 4 van 21
laatste antwoord

raar geval

Bij dezelfde bank staat dat bedrag binnen de 4 uur op de rekening.
Je mag natuurlijk niet onbeperkt neg. gaan,vandaar dat die betaling niet doorging.
Woont die toch niet in 1090?
Bericht 5 van 21
laatste antwoord

raar geval

nee 1410 is het hier;-)

moest deze persoon recht in zijn of haar schoenen staan,zou ze toch ook wel eerder reageren dan een week na datum he

och het is gewoon weer 1 van die rare gevallen die ik de laatste tijd wel meer meemaak.

had onlangs nog ene die had betaald met paypall bij mij terwijl ik dit niet eens heb??

na veel 5en en 6en is dit uiteindelijk dan toch in orde gekomen
Bericht 6 van 21
laatste antwoord

raar geval

Onbegrijpelijk, wat voor oneerlijke mensen er rondwaren op Ebay inderdaad... Persoonlijk probeer ik in de mate van het mogelijke steeds binnen de 12 uur na afloop van een veiling te betalen, uit respect voor de verkoper. Maar blijkbaar vervagen normen en waarden steeds meer...
Bericht 7 van 21
laatste antwoord

raar geval

ja kvind dat ook maar normaal maar de laatste tijd heb ik bijna zo geen kopers meer.

ofwel betalen ze niet ofwel betalen ze erg laat...
Bericht 8 van 21
laatste antwoord

raar geval

Zelfde problemen heb ik hier ook de laatste tijd... kopers die niet betalen, beweren dat de betalingsgegevens niet correct zijn, vergeten feedback te geven...

Zeer frustrerend voor eerlijke verkopers zoals wij.
Bericht 9 van 21
laatste antwoord

raar geval

Zeer frustrerend voor eerlijke verkopers zoals wij.

Je feestdag komt er zo aan ...

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 21
laatste antwoord