raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-12-2009 20:12
na 7dagen te hebben gewacht zonder reactie of betaling,open ik een geschil.
koper reageert niet maar markeert het item als betaald op 15 december.
tot op de dag van vandaag geen betaling ontvangen dus ik sloot het geschil zonder reactie van de koper.
vandaag krijg ik een mailtje met de vraag of ik de betaling wil terugstorten??
hoezo welke betaling?
ik heb nog eens dubbel gecontroleerd of ik niks over het hoofd heb gezien maar nee hoor helemaal niks ontvangen.
wat moet ik hier nu weer mee?
- « Vorige
- Volgende »
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-12-2009 20:21
raar geval

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-12-2009 21:07
De koper markeert dat de betaling verzonden is,na 7 dagen neem ik contact op.Er was iets met de bankkaart.
7 dagen later nog niets ontvangen.
Ik open een geschil,geen reactie.
De dag na het sluiten van het geschil krijg ik een woedende mail ,dat ik een bedrieger was ,want ze had betaald.
Vermits ze zelf bij dezelfde bank was,was heel makkelijk na te gaan ,wanneer de betaling was gebeurd,1dag NA sluiten van het geschil.
Ik heb onmiddellijk de betaling terug overgemaakt,mijn verkoopscommissie is door ebay eerst teruggestort ,maar later ongedaan gemaakt.Verwacht me dus aan een neg. feedback,niet leverende verkoper.
Waar zat het probleem:BETALING KON NOOIT DOORGANG VINDEN OMDAT ZE STEEDS ONDER DE LIMIET ZAT.Zij deed de betaling maar de bank weigerde uitvoering.
Het ging over 34 euro ter informatie.
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-12-2009 21:13
ze heeft trouwens een rekening bij dezelfde bank als ik.
reeds 2 keer heb ik haar de laatste week een mailtje gestuurd om haar mee te delen dat ik nog geen betaling mocht ontvangen maar daar kreeg ik nooit antwoord op tot vanavond dus....
de communicatie verloopt ook heel stroef
raar geval

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-12-2009 21:19
Je mag natuurlijk niet onbeperkt neg. gaan,vandaar dat die betaling niet doorging.
Woont die toch niet in 1090?
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 23-12-2009 21:24
moest deze persoon recht in zijn of haar schoenen staan,zou ze toch ook wel eerder reageren dan een week na datum he
och het is gewoon weer 1 van die rare gevallen die ik de laatste tijd wel meer meemaak.
had onlangs nog ene die had betaald met paypall bij mij terwijl ik dit niet eens heb??
na veel 5en en 6en is dit uiteindelijk dan toch in orde gekomen
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-12-2009 14:03
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-12-2009 14:04
ofwel betalen ze niet ofwel betalen ze erg laat...
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-12-2009 14:48
Zeer frustrerend voor eerlijke verkopers zoals wij.
raar geval
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-12-2009 01:14


- « Vorige
- Volgende »
- « Vorige
- Volgende »