annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Creditering???

Hallo,

In november had ik een veiling lopen op een muziekinstrument.De veiling eindigde met 1 bod,door een Engelsman.Hij was duidelijk een oplichter.Verhaal was:hij was oceanograaf,een kameraad ging komen ophalen,had toestel gekocht om cadeau te doen aan vriend,blablabla.
Ebay heeft deze persoon verwijderd,wat wel normaal is.
Nu zit ik met het volgende probleem.
Door die gesaboteerde veiling zit ik met een onkost van 39,37 euro voor het gebruik van ebay.
Om dit bedrag terug te kunnen krijgen moet ik een overeenkomst hebben met de koper om de transactie te annuleren en zo een creditering te kunnen ontvangen.
Uiteraard heb ik de koper gemaild met de vraag van de transactie te annuleren,maar aangezien hij een fraudeur is,antwoord hij niet,want heeft waarschijnlijk al weer een ander emailadres en ander ebay-account.
Hoe kan ik alsnog een creditering krijgen van 39,37 euro voor een toestel die ik nog latijd in m'n bezit heb.En die ik pas terug te koop zal zetten wanneer ik m'n creditering terug heb.Want anders stopt het hier voor mij wat betreft met ebay en ga ik wel via de reguliere sites proberen te verkopen.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: Creditering???

Als men op eBay handelt is het belangrijk de termijnen in het oog te houden waarbinnen men geschillen kan openen en sluiten. Als ik het goed begrijp hebt u tot hiertoe nog geen geschil geopend voor deze transactie. Als dit zo is en het over aanbieding Objectnummer 200543116500 gaat vrees ik dat het nu te laat is om nog een creditering van verkoopcommissie aan te vragen.

Zie:
Een creditering van verkoopcommissie aanvragen:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/credits.html

Het kan nooit kwaad om eBay Customer Support te vragen, als teken van goodwill ten opzichte van een beginnende verkoper die al direct met fraude geconfronteerd wordt, of ze deze verkoopcommissie deze keer niet kunnen laten vallen. Men weet nooit. Contact opnemen kan door de link “contacteer ons”  in de rechterkolom van de meeste hulppagina’s, zoals degene hierboven opgegeven, en vervolgens nog eens op de tab “contacteer ons” te klikken.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 2
laatste antwoord