annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De aankoper heeft het pakket niet ontvangen door de post.

Heb een pakket opgestuurd met de post maar de aankoper zegt dat hij niets heeft ontvangen.
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Hoe heb je het pakket verstuurd, binnenland ? buitenland ? Met Taxipost ? dan heb je een volgnummer ?

m.

m.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

nee binnenland en geen bewijs.
Heb de post verwiticht maar ze kan niets doen zegt ze.
Omdat ze het niet kunnen traceren....
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

wanneer is de zending vertrokken ?

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

19/03/2010 om 1610 laaste postafhaling 1710 Q8 postpunt ruisbroek.
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Maar was het een brief of een pakket? als het een pakket was is het met Taxipost en hebt u toch dat strookje met trackingnummer.

Photobucket

Photobucket

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Nee zo een sponsbrief met luchtbel envelope.
de aankoper zegt dat hij een negatieve feedback gaat geven.+ opening klachtenprocedure.
Ik heb het opgestuurd maarja ......
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

welk postkantoor, welk sorteercentrum.

Misschien kunnen we klachten eens bundelen van niet aangekomen post! Wie weet kunnen we zo dieven klissen binnen de post !

Johan
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Laat me raden. Het object is betaald met PayPal?

Dat is de grootste afzetterij die er bestaat. Sinds de verplichte invoering ervan ben ik al enkele honderden euro's hieraan kwijt. En wat krijgen we hiervoor in de plaats?

Pure afzetterij is het. Sinds de invoering ervan is het aantal zendingen dat (zogezegd) niet aankomt spectaculair gestegen. Dit geldt dan wel enkel voor de objecten die met PayPal betaald worden.

Geprobeerd om alles wat met PayPal betaald wordt aangetekend op te sturen. Daar ben ik al een stuk van afgestapt. Dat levert nog meer miserie op. Al zet je dat nog duidelijk in je aanbiedingen, de helft van de tijd worden je aanbiedingen toch niet gelezen.

Van de post moet je niet veel verwachten. Ik had een klacht lopen bij de ombudsdienst van de post wegens het systematisch verdwijnen van alles wat ik naar een bepaalde regio verstuurde.

Er werd me een schadevergoeding beloofd. Eergister kreeg ik bericht dat ik daar naar kon fluiten. 4 verloren zendingen in 3 weken allemaal in hetzelfde sorteersentrum. Schadevergoeding: 1 postzegel!!!
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Nee geen paypal.waarom?
Bericht 10 van 11
laatste antwoord