annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van veiling naar vaste prijs

Is het mogelijk om een veiling, waarop nog geen biedingen zijn,(lot van 6 deuren) te veranderen naar een vaste prijs per stuk?
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Nee dat gaat niet. Maar u kunt de aanbieding wel annuleren en een nieuwe vaste prijs aanbieding maken met meerdere objecten per aanbieding, zodat een koper het aantal kan kiezen. Voor vaste prijs aanbiedingen moet u wel PayPal aanbieden als één van de mogelijke betaalmethodes.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Het is volgens mij niet nodig om paypal als betaalmogelijkheid aan te bieden bij vaste prijs objecten.
Ook kan men als er nog niet op geboden is ,een vaste prijs toevoegen,kost 0,10 euro.
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Vereisten
Om een object te kunnen aanbieden met een vaste prijs moet u PayPal aanvaarden als een betalingsmethode.

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/fixed-price.html

Bij een veiling met met de optie Nu kopen kan men slechts één object per aanbieding verkopen. Verkoper wil zes deuren verkopen aan een vaste prijs per stuk, aantal naar keuze van de koper meen ik hieruit en uit zijn huidige aanbieding te verstaan. Dan is een vaste prijs aanbieding met meerdere stuks de oplossing.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Dank u voor de hulp
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Ik heb vandaag nog aanbiedingen geplaatst ,met vaste prijs,zonder pay pal te moeten aanduiden.
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Ik heb vandaag nog aanbiedingen geplaatst ,met vaste prijs,zonder pay pal te moeten aanduiden.

Raar.?:| Niet de eerste keer dat er verschillen zijn tussen de hulppagina’s en wat in werkelijkheid kan.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Dus de werkelijkheid valt hier beter uit.
Als ik voor kleine zaken paypal moet aanvaarden ,worden de verzendkosten immers veel te hoog.
Sinds een object ,met paypal betaald,zogezegd niet was aangekomen,maar later door de koper werd verkocht,weiger ik paypal voor zendingen die in enveloppe passen .
Blijkbaar zal daar in de toekomst verandering inkomen,maar vandaag gaat dat bij mij zonder problemen.
Ik verzend ook geen kleding naar het buitenland ,verzendkosten zijn immers te hoog in verhouding met de waarde.
Bericht 8 van 8
laatste antwoord