Van veiling naar vaste prijs
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-03-2010 13:59
Is het mogelijk om een veiling, waarop nog geen biedingen zijn,(lot van 6 deuren) te veranderen naar een vaste prijs per stuk?
Bericht 1 van 8
7 ANTWOORDEN 7
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 14:22
Bericht 2 van 8

Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 14:58
Het is volgens mij niet nodig om paypal als betaalmogelijkheid aan te bieden bij vaste prijs objecten.
Ook kan men als er nog niet op geboden is ,een vaste prijs toevoegen,kost 0,10 euro.
Ook kan men als er nog niet op geboden is ,een vaste prijs toevoegen,kost 0,10 euro.
Bericht 3 van 8
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 15:16
Vereisten
Om een object te kunnen aanbieden met een vaste prijs moet u PayPal aanvaarden als een betalingsmethode.
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/fixed-price.html
Bij een veiling met met de optie Nu kopen kan men slechts één object per aanbieding verkopen. Verkoper wil zes deuren verkopen aan een vaste prijs per stuk, aantal naar keuze van de koper meen ik hieruit en uit zijn huidige aanbieding te verstaan. Dan is een vaste prijs aanbieding met meerdere stuks de oplossing.
Om een object te kunnen aanbieden met een vaste prijs moet u PayPal aanvaarden als een betalingsmethode.
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/fixed-price.html
Bij een veiling met met de optie Nu kopen kan men slechts één object per aanbieding verkopen. Verkoper wil zes deuren verkopen aan een vaste prijs per stuk, aantal naar keuze van de koper meen ik hieruit en uit zijn huidige aanbieding te verstaan. Dan is een vaste prijs aanbieding met meerdere stuks de oplossing.

Bericht 4 van 8
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 15:50
Dank u voor de hulp
Bericht 5 van 8

Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 15:55
Ik heb vandaag nog aanbiedingen geplaatst ,met vaste prijs,zonder pay pal te moeten aanduiden.
Bericht 6 van 8
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 16:47
Bericht 7 van 8

Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-03-2010 23:06
Dus de werkelijkheid valt hier beter uit.
Als ik voor kleine zaken paypal moet aanvaarden ,worden de verzendkosten immers veel te hoog.
Sinds een object ,met paypal betaald,zogezegd niet was aangekomen,maar later door de koper werd verkocht,weiger ik paypal voor zendingen die in enveloppe passen .
Blijkbaar zal daar in de toekomst verandering inkomen,maar vandaag gaat dat bij mij zonder problemen.
Ik verzend ook geen kleding naar het buitenland ,verzendkosten zijn immers te hoog in verhouding met de waarde.
Als ik voor kleine zaken paypal moet aanvaarden ,worden de verzendkosten immers veel te hoog.
Sinds een object ,met paypal betaald,zogezegd niet was aangekomen,maar later door de koper werd verkocht,weiger ik paypal voor zendingen die in enveloppe passen .
Blijkbaar zal daar in de toekomst verandering inkomen,maar vandaag gaat dat bij mij zonder problemen.
Ik verzend ook geen kleding naar het buitenland ,verzendkosten zijn immers te hoog in verhouding met de waarde.
Bericht 8 van 8