annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay Beleid is niet voor iedereen gelijk !!

Regelmatig duiken er alcoholische produkten op die niet toegelaten zijn wegens het overschrijden van het alcoholbeleid van max. 45% .

Sommige Blegische verkopers mogen dit wel doen en andere niet. Mijn items worden verwijderd terwijl die van een concurrent nooit verwijderd worden.

Dat het ebay beleid zelf corrupt is nog maar eens bewezen, want mijn item is zonet verwijderd terwijl het identieke produkt (zelfs dezelfde titel en inhoud) van iemand wel op ebay blijft staan. Terwijl ze OOK wel op de hoogte zijn van de andere produkten die hun beleid overtreden.

Dit noemen ze discriminatie en broodroof !

Zijn er nog mensen die problemen hebben met Ebay-discriminatie en het feit dat ze hun eigen beleid niet opvolgen?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ebay schorst aanbiedingen na klachten. Over jou veiling zal een klacht binnengekomen zijn, van je concurrent (nog) niet.

Maar als je weet dat het niet mag, waarom doe je het dan wel?
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Je kan zelf de foute aanbiedingen van je concurrent melden aan eBay, dan worden ze normaal ook verwijderd.

m.

m.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Maar als je weet dat het niet mag, waarom doe je het dan wel?

Zeg Disney, waarom rij je 130 of meer op de autostrade terwijl je weet dat je maar 120 mag?

We moeten toch onze status van 'goede Belgen' hoog houden he.
Zo heb ik zelf ooit een tijdje op ebay Stroh rhum van 80° verkocht, nooit een probleem mee gehad.
Je zal inderdaad alleen een probleem hebben als een concurrent het meld.

Photobucket

Photobucket

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ik rij geen 130, omdat ik geen boete wil 😉

zou het ook zonden vinden iets op ebay te zetten waarvan ik weet dat er een reële kans is dat het verwijderd wordt, want ik veronderstel dat je de plaatsingskosten niet terugkrijgt?
Bericht 5 van 5
laatste antwoord