annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)

Aangezien het de laatste dagen toch alleen maar kommer en kwel wat te lezen is op het forum, graag in dit draadje eens wat positieve geluiden...

Enkele voorbeeldjes misschien voor diegenen die niet meer weten dat er ook nog positieve dingen zijn de dag van vandaag:

- Maxima is eindelijk nog eens een vrouw met uitstraling op de koninklijke diners

- Onze belgische voetbalcompetitie is de spannenste van Europa met 5 ploegen binnen 4 punten

- en ja, ook mijn ebay-verkoop levert niks dan goed nieuws op! Stijging met +30% in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Betreft: Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)

super blij dat hier ook eens een goed nieuws krantje verschijnt !!!!:-D

Bericht 11 van 18
laatste antwoord

Nondedju, en ik die dacht dat hij Rieu een Belg was ...    waarom denken we dat, omdat hij heel veel in belgië was en eigenlijk z'n muzikale studies in België gedaan heeft.

Rieu heeft dus echt wel veel gemeen met België.  't Is en blijft een topartiest en dat hij dan uiteindelijk in Maatricht geboren is, hij is dus ook een beetje van ons hé.   ,-)

Ge moet het uit een ander oogpunt bekijken, Rieu is Limburger en de Limburgers zijn een apart volk... of je nu in Nederlands, dan wel in Belgisch Limburg bent geboren maakt voor hen niks uit, Limburger is Limburger. Trouwens, ooit waren beide één geheel, dus ja... enfin, ik mag hem graag horen.

Bericht 12 van 18
laatste antwoord

Aan alle positivo's, graag steun voor deze petitie! :-x

http://www.petities24.com/forum/50501

m.
Bericht 13 van 18
laatste antwoord

heb hier toch bedenkingen bij omdat onze zoon dit ook ooit gehad heeft...

Prognose

Patiënten met hemolytisch uremisch syndroom herstellen meestal binnen korte tijd. Vooral kinderen hebben een betere prognose dan volwassenen.

Bericht 14 van 18
laatste antwoord

IK denk dus dat men dit bedoelt...

Paroxismale Nachtelijke Hemoglobinurie

PNH is inderdaad erger dan HUS...HUS is te herstellen PNH is inderdaad op lange termijn zonder de juiste medicatie dodelijk...

Bericht 15 van 18
laatste antwoord

Aan alle positivo's, graag steun voor deze petitie! :-x

http://www.petities24.com/forum/50501

Had ik deze middag al gedaan, zo ergens tussen 24 en 25.000e

Blijkbaar heeft het nieuws nog een extra impuls gegeven waardoor de petitie ondertussen al boven de 30.000 zit

Bericht 16 van 18
laatste antwoord

Lieve mensen, laat dit draadje niet "ten onder gaan" aan al het geweeklaag op dit forum aub!

Daarom ook een oproep aan allen die wel degelijk positieve ervaringen hebben op ebay om ze hier eens neer te pennen, zoniet wordt het de moeite niet meer om nog op het nederlandstalige forum te komen lezen... 🙂

Bericht 17 van 18
laatste antwoord

Oef!!

Vanaf vandaag is het eindelijk gedaan met dat nodeloos klikken,we krijgen terug beeld!En er is nog gratis kleur bij ook.

Begin nu weer niet terug te zagen over voordelen van particulieren ,vergeet niet dat het nu net die particulieren zijn die bij jullie moeten kopen.

Bericht 18 van 18
laatste antwoord