annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)

Aangezien het de laatste dagen toch alleen maar kommer en kwel wat te lezen is op het forum, graag in dit draadje eens wat positieve geluiden...


 


Enkele voorbeeldjes misschien voor diegenen die niet meer weten dat er ook nog positieve dingen zijn de dag van vandaag:


- Maxima is eindelijk nog eens een vrouw met uitstraling op de koninklijke diners


- Onze belgische voetbalcompetitie is de spannenste van Europa met 5 ploegen binnen 4 punten


- en ja, ook mijn ebay-verkoop levert niks dan goed nieuws op! Stijging met +30% in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)

Onze eigen Andre Rieu mocht het slotconcert in Nederland spelen voor het Koningsfeest.


 


Waarmee ik eens wil zeggen dat er zeer veel kwaliteit in ons landje zit op alle gebieden en we moeten dat koesteren.


 


 


,-)


 


 

Bericht 2 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)


Onze eigen Andre Rieu mocht het slotconcert in Nederland spelen voor het Koningsfeest.



 


André een belg? Da's een wel meermaals gehoord misverstand hoor... Andréke is een Nederlander die geboren is in Maastricht 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)

Mss beetje bizar maar toch ook positief... in Kasterlee werd een gebalsemd lijkje gevonden in natuurgebeid de Tikkebroeken... een eerste onderzoek bracht aan het licht dat het een man betreft van rond de 30 van nog geen 60cm hoog... hebben kabouters dan toch echt bestaan?


Heel Kasterlee wacht met spanning op de resutaten van het verdere onderzoek 😄

Bericht 4 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)


en ja, ook mijn ebay-verkoop levert niks dan goed nieuws op! Stijging met +30% in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar



 


In het kader van diverse actuele draadjes :


kan je me aub de gegevens doorspelen van de ebay-medewerker die je hiervoor hebt betaald ? :^O




Bericht 5 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)


en ja, ook mijn ebay-verkoop levert niks dan goed nieuws op! Stijging met +30% in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar



 


Vorig jaar ging het dus zeeeeeeeeer slecht, en nu ietske beter, maar nog altijd minder dan 2 of 3 jaar geleden?



m.
Bericht 6 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)


In het kader van diverse actuele draadjes :


kan je me aub de gegevens doorspelen van de ebay-medewerker die je hiervoor hebt betaald ? :^O



 


Ik geef je met plezier het bankrekeningnummer door hoor 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 7 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)


Vorig jaar ging het dus zeeeeeeeeer slecht, en nu ietske beter, maar nog altijd minder dan 2 of 3 jaar geleden?



 


Bij de afsluiting van vorig jaar bleek de omzet gestabiliseerd, zelfs licht gestegen tegenover 2011 (wat een jaarlijkse tendens was). Nu heeft het natte voorjaar mijn verkopen een boost gegeven.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)


 


Ik geef je met plezier het bankrekeningnummer door hoor 😉



 


O ja, voor de zekerheid... er zullen geen fiscale attesten afgeleverd worden 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 9 van 18
laatste antwoord

Eens een draadje openen voor positivo's :^O ;-)

Nondedju, en ik die dacht dat hij Rieu een Belg was ...    waarom denken we dat, omdat hij heel veel in belgië was en eigenlijk z'n muzikale studies in België gedaan heeft.


 


Rieu heeft dus echt wel veel gemeen met België.  't Is en blijft een topartiest en dat hij dan uiteindelijk in Maatricht geboren is, hij is dus ook een beetje van ons hé.   ,-)

Bericht 10 van 18
laatste antwoord