annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste verkoop via paypall.

Hallo,

Ik zat gewoon met een vraagje..
Men alleeerste verkoop zit erop en alles is betaald door de koper met paypall.
Nu ik koop ook enkel met paypall en daar gaat alles automatisch van men rekening, altijd ok.
Maar hoe zit dat nu bij verkoop ?
Het geld staat op men paypall account status is voltooid.
Maar moet ik nu zelf het geld overmaken naar men bankkaart of gaat dit net zoals bij het betalen van iets automatisch door paypall zelf ?

Alvast bedankt voor enige reply's.
Bericht 1 van 18
laatste antwoord
17 ANTWOORDEN 17

Wie gaat er zich nu bezig houden met € 10 over te schrijven naar zijn bankrekening?

Ikke. Bij mij gaat elk bedrag meteen van de PayPal rekening af hoe groot of hoe klein het ook is zodat PayPal niks kan blokkeren in geval van een claim. :-)

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 11 van 18
laatste antwoord

bij mij ook, alles gaat zo vlug mogelijk van die paypal rekening want heb m'n geld nodig voor lopende zakens.

vergeet niet, vroeger ging ik makkelijk 500 Bef op de bank zetten, nu lijkt 10 euro niet veel maar voor mij is dit nog steeds veel geld (400 Bef.)

paypal zal hoedanook nog meer geld proberen te verdienen.

als dit zo is dat weeral de verkoper moet betalen voor een terugbetaling te doen, ja man, het gaat echt van kwaad naar erger.
Bericht 12 van 18
laatste antwoord

correctie, paypal kan WEL DEGELIJK geld blokkeren, zelfs als je paypal rekening op nul staat. Dit kwam ik meermaals tegen.

Ze zetten je dan gewoon in min.
Bericht 13 van 18
laatste antwoord

In dat geval maak je toch gewoon een nieuwe PayPal account aan? Nieuw e-mailadres maken, onbestaand adres invoeren, en je bent vertrokken.
Bericht 14 van 18
laatste antwoord

Help !!!

Politie !

Losgeslagen kinderen !

Bericht 15 van 18
laatste antwoord

@supergiftman: ik hoop voor jou dat het spammen van de Ebay-fora niet in strijd is met "het beleid"...
Bericht 16 van 18
laatste antwoord

In dat geval maak je toch gewoon een nieuwe PayPal account aan? Nieuw e-mailadres maken, onbestaand adres invoeren, en je bent vertrokken.

Dit is je reinste onzin want ondertussen is het kwaad al gebeurd.

Dan maj je constant van mailadressen gaan veranderen, dus absurd en weeral een SLECHTE tip van articcynda.
Bericht 17 van 18
laatste antwoord

ik hoop voor jou dat het spammen van de Ebay-fora niet in strijd is met "het beleid"...

waarschijnlijk niet, vermits ze nu ook al kinderpraat toelaten.

Bericht 18 van 18
laatste antwoord