annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Eindelijk zal het vanaf september gedaan zijn met het overmatig dumpen van aanbiedingen op ebay.be. Vanaf 11 september is er nog slechts een maximum van 75 aanbiedingen die gratis zullen zijn!

met andere woorden: tot oktober zal het duren vooraleer de particuliere dagaanbieders het door hebben dat ze pakken geld gaan betalen, nadien zijn we af van die aanbiedings-"spammers" die nu ook mooi in het rijtje zullen mogen staan in plaats van de site te bevuilen met hun onverkochte spullen 🙂




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 1 van 127
laatste antwoord
126 ANTWOORDEN 126

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Ik ben vooral benieuwd naar de factuur van september, of die wel correct gaat zijn met al die veranderingen.

Bovendien hoop ik dat met een winkelabonnement nu ook niet meer alle aanbiedingen op de factuur staan, dat zijn soms facturen van 30 pagina's en meer!
Bericht 51 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Maar op die site enorm veel nepkopers en nep verkopersnamen !

 

Heb er ervaring mee 80% is **bleep**. Ze sturen een email voor akkoord aankoop  voor bv. 50 euro,komen het zelf ophalen en beginnen dan te zeveren over de prijs.

Of ze komen gewoon niet opdagen,of betalen niet na een akkord verklaring enz...

Bericht 52 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

 Zelfs de naïvelingen die aankopen om te verkopen met een andere account die vallen zo door de mand, de fiscus vind echt alles.

 

Meer accounts maken haalt niets uit : Bij mijn kontrole wisten ze zelfs een acccount dat ik reeds 10 jaar vergeten was.

Bericht 53 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Bravo,prachtig weergegeven,alle respekt.
Bericht 54 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

I

Bericht 55 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Ik ben hier helemaal niet blij mee. Kreeg vandaag op een ander account (dus niet dit) opeens 65 euro aangerekend
om een aantal dingen er terug op te zetten. Ik was het zo gewoon omdat het gratis was, dus ik had al geklikt voor ik het besefte.
Raar dat Ebay ons particulieren niet eens een verwittiging stuurde dat er kosten gingen komen.

Ik zette er elke week ongeveer 2000 items op, die kwamen uit mijn persoonlijke verzameling, en dat was geen rommel.
Gemiddeld verkocht ik per week daar ongeveer 2 stuks van, niet veel dus, maar het heeft Ebay wel al honderden euros opgebracht, mij slechts een klein deel van wat ik er ooit voor betaald heb, terwijl het toch verzamelbare items waren.

Wil ik ze opnieuw opzetten kost het mij 35 cent per stuk, dat is 700 euro voor 2000 items, mij iets te veel als je weet dat ik gemiddeld maar voor tien euro verkoop per week. Was een leuke hobby, maar nu niet meer.

En ik wou nog mijn ganse verzameling van 35.000 stuks er op zetten . Gelukkig had ik die nog niet allemaal ingescand 🙂

Ik vind dit dom van Ebay, want nu gaan al die particulieren naar andere GRATIS sites, want die zijn er genoeg, wereldwijd.

Dus dit kon wel eens het einde betekenen van Ebay Belgie.

Nee, ik ben hier niet blij mee.

Bericht 56 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Qua communicatie moet men bij Ebay inderdaad nog veel leren. Of beter: nog alles leren. Hoe kunnen we trouwens zien hoeveel artikelen we reeds hebben aangeboden? Of is het misschien de bedoeling dat we zelf lijstjes gaan aanleggen?

Bericht 57 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

 

Het zou me niks verbazen als dat een truc van ebay is om nog eens gauw langs de kassa te passeren bij de particuliere verkoper.

Ik denk dat ze daar wel beseffen dat ze veel particuliere verkopers gaan kwijt raken (als verkoper, niet noodzakelijk als koper) en op deze manier rapen ze nog even wat geld.

 

Ik had geluk dat ik het toevallig had gezien op de mededelinen op mijn overzichtspagina.

 

Voor een hele boel andere "mededelingen" weten ze mij wel per email te bereiken en hiervoor niet. Ik denk echt niet dat dat toevallig is...

 

Ik heb gelukkig nog gauw de tijd genomen om eeergisteren alle overbodige rotzooi die ik kan vinden op ebay te gooien.

Al is het maar voor een week, er moest maar eens 1 item van verkocht geraken.

 

En de tekstjes en dergelijke kan ik nog alrijd recupereren voor een andere site waar ik naast koper ook als particulier verkoper wel nog welkom ben zonder de hoofdprijs te moeten betalen.

 

 

Bericht 58 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Ik ben ook druk bezig met alles wat hier niet verkocht wordt ergens anders aan te bieden. Ze gaan hier niet alleen een pak verkopers kwijt geraken maar ook een pak inkomsten.

Bericht 59 van 127
laatste antwoord

Re: Eindelijk ! Beperking gratis aanbiedingen particulieren!

Wat niet verkoopt heeft ebay toch geen inkomsten op?
Bericht 60 van 127
laatste antwoord