annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback verdwenen

Vanmorgen zet ik mijn computer aan en stel ik vast dat mijn feedbackscore 1 punt gedaald is. Ik schrik natuurlijk, oei een negatieve, want ik hebt 2 geschillen gestuurd naar niet-betalers. Maar neen geen negatieve feedback ? En toch 1 feedback weg ? Hoe kan dat ?



m.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Feedback verdwenen

De reden hiervan is dat 1 van je vroegere feedbackgevers werd geschorst of is op één of andere manier niet meer ingeschreven op ebay.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Feedback verdwenen

Het zal waarschijnlijk een schorsing zijn, ik zie dat feedback van leden die niet meer ingeschreven zin blijft staan. Nog nooit meegemaakt, als de feedback daalt is het meestal door een negatieve, dus dat was wel even schrikken.



m.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Feedback verdwenen

hughwitte
Community-lid

 


Als een lid geschorst wordt, wordt alleen de negatieve en neutrale feedback die hij of zij gegeven heeft verwijderd. Behalve wanneer het lid binnen de 90 dagen na inschrijving wordt geschorst, dan wordt alle feedback die dit lid gegeven heeft verwijderd, ook de positieve.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Feedback verdwenen

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,


+1@hughwitte, maar het kan ook zijn dat het bijvoorbeeld om een gehackt account ging of om iemand die met opzet lage gedetailleerde scores gaf met positieve feedback. In dat geval zou de nagelaten feedback ook verwijderd kunnen worden

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Feedback verdwenen

Intussen heb ik gezien van wie die verwijderde FB was. Die koper is niet verwijderd of geschorst. Mijn score voor verzendkosten is wel gestegen van 4,8 naar 4,9, misschien had hij daar een lage beoordeling voor gegeven?



m.
Bericht 6 van 6
laatste antwoord