annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout gemaakt in advertentie

Ik heb een nieuwe advertentie gemaakt met behulp van "verkoop een gelijkaardig object".
Daarbij heb ik vergeten van de prijs aan te passen (het gaat over een verkoop met vaste prijs).
Toen er iemand kocht heb ik de vergissing vastgesteld, mijn excuses aangeboden aan de verkoper en een geschil geopend om de verkoop te annuleren.
Hij heeft daar negatief op geantwoord en claimt dat ik de verkoop moet uitvoeren aan die prijs. ( het gaat om 45 euro i.p.v. 100 )
Staan er mij nog middelen ter beschikking om die verkoop toch nog te annuleren ?
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

da's dus maar liefst 6,5 keer meer ervaring als jij artic!

Misschien moet je tijdens de actie van dit weekend eens overwegen om een nieuw rekenmachientje aan te schaffen, Zijspoor... want volgens mij is 85 / 31 niet gelijk aan 6.5.
Bericht 11 van 24
laatste antwoord

Onnozelaar...

Poolbiljarts : FB als VERKOPER = 85
Articcynda : FB als VERKOPER = 13

85/13 = 6.5384615

Photobucket
Bericht 12 van 24
laatste antwoord

Oei, effkes misrekend na een up-date van het FB profiel van poolbiljarts : 86/13 = 6.6153846

Photobucket
Bericht 13 van 24
laatste antwoord

@articcynda: wij zijn niet achterlijk é jongen?
Als je gaat kijken naar de feedback, dan kan je ook meteen zien hoeveel "verkopende" feedbacks iemand reeds ontving hoor.

Maar ja, dat wist jij dus niet é anders zou je zelf niet zo hoog oplopen met je 31 feedbackskes waarvan slechts 13 als verkoper.

@hotfix: mijn vlug-vlug-rekenoefeningetje-uit-het-hoofd bleek niet zo slecht é?

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 14 van 24
laatste antwoord

Ik ben trouwens eens benieuwd hoe hij zich hier weer gaat proberen uit te praten.
Of... zou het onmogelijke gebeuren en artic eindelijk eens toegeven dat hij zelf nog veel te leren heeft?

Ik vrees er voor... :_|

Bericht 15 van 24
laatste antwoord

;-)Seg Frits, nie onredelijk zijn hé.
Hoe kan iemand met zo weinig feedback ebay nu al van binnen en van buiten kennen zoals wij?

Photobucket
Bericht 16 van 24
laatste antwoord

Past op, ik ben ervan overtuigd dat hij alles zoveel beter weet hoor dan ons!
Trouwens, hij heeft tijd é?
Terwijl wij de ene verkoop na de andere moeten afhandelen, heeft hij om de 3 maand efkes 2-3 weken een beetje werk om die paar verkopen per promo af te handelen en voor de rest kan hij doen alsof hij alle reglementjes die wij hem "naar het hoofd gooien" te bestuderen.
Ja, we moeten ze hem wel zelf doorsturen nadat hij weer eens een foute posting maakte, maar hij leest ze waarschijnlijk wel é

Bericht 17 van 24
laatste antwoord

Past op, ik ben ervan overtuigd dat hij alles zoveel beter weet hoor dan ons!

Hij denkt da ja...

Photobucket
Bericht 18 van 24
laatste antwoord

Feedbacks zijn feedbacks, het is een bewijs van ervaring en betrouwbaarheid. Vandaar dus dat EBAY maar één feedbackcijfer weergeeft acher je naam en geen twee, zoals jullie hopelijk ook al opgevallen was.

Anderzijds is er ook een grens aan de hoeveelheid ervaring die je kan opbouwen. Net zoals de meeste mensen na 10 keer een ei te koken wel weten hoe het moet, zo geldt dat ook voor het verkopen van items op EBAY.
Bericht 19 van 24
laatste antwoord

Net zoals de meeste mensen na 10 keer een ei te koken wel weten hoe het moet, zo geldt dat ook voor het verkopen van items op EBAY.
Als je kopers of verkopers gaat vergelijken met eieren dan heb ik het vermoeden dat u een windei bent. En nog geen kleintje ook.
Hoe zit het trouwens op freelancer.com ? Al succes ?
Bericht 20 van 24
laatste antwoord